مشکلات باتری آیفون اپل را دادگاهی کرد

۲ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
باتری آیفون

تعدادی از کاربران به شکل رسمی از اپل شکایت کرده‌اند و مدعی شده‌اند این شرکت عمدا سعی کرده به جای تعویض باتری بعضی از آیفون‌های معیوب با بروزرسانی iOS این مدل‌ها را کند کند.

چند روز پیش گزارش شد که دو پرونده از طرف کاربران اپل درباره موضوع کند کردن عمدی آیفون‌های قدیمی‌تر گشوده شده است. ظاهرا این مشکلات حل نشده و یک پرونده دیگر هم به این دو افزوده شده.

شاکی در این پرونده مدعی است اپل در حال ارائه اظهاراتی است که به شکل عمدی گمراه‌کننده‌اند و به جای تعویض باتری گوشی‌های قدیمی مشکل‌دار عمدا با ارائه iOS جدید این مدل‌‎ها را کند کرده است.

اپل اخیرا تایید کرده که با بروزرسانی iOS تعدادی از آیفون‌ها کندتر کار می‌کنند اما توجیه اپل این بوده که چنین اقدامی بهترین تجربه‌ کاربری را برای مشتریان ایجاد خواهد کرد.

اما ماجرای کندشدن گوشی‌های قدیمی چیست؟ ماجرا از این قرار است که کاربران آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس ادعا کردند گوشی‌های‌شان دچار مشکلاتی شده و به شکل اتفاقی خاموش می‌شوند. اپل این مشکل را تایید کرد و یک برنامه تعویض باتری را برای تعدادی از گوشی‌های آسیب‌دیده آغاز کرد.

حال آخرین شاکی اپل مدعی است این مشکلات گسترده‌تر بوده و صرفا هم به گوشی‌های ۶s و ۶s پلاس مربوط نمی‌شوند. ظاهرا اپل از این مشکل خبر دارد اما ترجیح داده به جای حل مشکلات گوشی‌های قدیمی‌تر با عرضه iOS جدید آن‌ها را از آنچه بودند هم کندتر کند و بر مشکلات‌شان بیفزاید.

اپل اخیرا تایید کرده که با بروزرسانی iOS تعدادی از آیفون‌ها کندتر کار می‌کنند اما توجیه اپل این بوده که چنین اقدامی بهترین تجربه‌ کاربری را برای مشتریان ایجاد خواهد کرد.

‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی خدائی پور

    بعله دقیقا همینطوره ، هم سیستم عامل بسیار کند شده و هم مکررا هنگ میکنه و یا خاموش میشه در حالی که شارژ هم داره ! این افتضاحه ، این قضیه هم برای آیپد ۴ و هم برای آیپد ایر ۲ و هم آیفون ۶اس ما افتاده:(

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه