کارت گرافیک جدید AMD مستقیما به هارد SSD متصل می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت AMD از اولین کارت گرافیک دنیا که یک SSD را در خودش جای می‌دهد رونمایی کرده است. کارت Radeon Pro SSG دو اسلات PCIe 3.0 دارد که به افراد اجازه می‌دهد توسط آن، تا یک ترابایت حافظه‌ی فلش NAND را مستقیما به آن وصل کنند. با اتصال مستقیم یک هارد SSD به کارت گرافیک، می‌توان دسترسی سریع‌تر به داده‌ها داشت و نیازی به استفاده از حافظه‌ی اصلی کامپیوتر نیست؛ در نتیجه‌ رندرهای سنگین بسیار سریع‌تر انجام می‌شود.

کارت گرافیک Radeon Pro SSG قیمتی برابر با ۱۰ هزار دلار خواهد داشت.

شرکت AMD کارت گرافیک رادئون Pro SSG را در کنفرانس کارت‌های گرافیک Siggraph رونمایی کرده است. این شرکت گفت که کارت جدیدش می‌تواند به راحتی ویدیوهای ۸K خام را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه رندر کند. این کارت فقط هم به درد کسانی که می‌خواهند کار گرافیکی بکنند نمی‌خورد و می‌توان از در آزمایشگاه‌ها هم استفاده کرد.

Radeon-Pro-WX

البته خریدن این کارت قرار است کمی به جیب‌تان لطمه بزند. کارت گرافیک Radeon Pro SSG قیمتی برابر با ۱۰ هزار دلار خواهد داشت؛ البته برای مدل‌های بتا. یعنی ممکن است در عرضه‌ی نهایی این کارت، قیمت آن پایین بیاید.

در کنار این کارت گرافیک قوی، شرکت AMD از یک کارت ارزان‌تر در سری Radeon Pro WX هم رونمایی کرد. کارت Radeon Pro WX 7100 به سازندگان محتوای واقعیت مجازی اجازه می‌دهد تا با قیمتی برابر ۱۰۰۰ دلار، عملکرد خوبی بگیرند. کارت های Radeon Pro WX 4100 و ۵۱۰۰ و ۷۱۰۰ هم تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.

منبع: The Verge

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه