کارگردان فیلم The Division انتخاب شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدود یک سالی از فیلم «فرقه اساسین» و امیدهایی که شرکت یوبی‌سافت برای آن در سر می‌پروراند، صحبت کرده‌ایم. قرار بود که این فیلم حسابی بترکاند و تمام تصورات را از فیلم‌هایی که با اقتباس از بازی‌ها ساخته می‌شوند را تغییر دهد. با تمام این اوصاف، فیلم فرقه اساسین عرضه شد و هم منتقدان و هم مخاطبان این فیلم، آن را حسابی کوبیدند. فیلم فرقه اساسین فروش خوبی هم نداشت، اما این موضوع باعث نشده است تا یوبی‌سافت بخواهد ساخت فیلم‌های بیشتر را رها کند. فیلم بعدی شرکت یوبی‌سافت، قرار است از روی The Division ساخته شود.

«جسیکا چستین» و «جیک جیلنهال» در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

طبق گزارشی که اخیرا وب‌سایت Variety منتشر کرده است، ظاهرا یوبی‌سافت کارگردانی درست و درمان برای فیلم The Division پیدا کرده است. به نظر می‌رسد که «استفن گیگان» (Stephen Gaghan) قرار است فیلم بعدی یوبی‌سافت را برای‌اش بسازد؛ کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های بزرگی و هم‌چنین یک اسکار را در کارنامه‌ی کاری‌اش دارد.

StephenGaghan

استیفن گیگان برای نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی «ترافیک» (Traffic) اسکار دریافت کرده و هم‌چنین فیلم‌هایی مثل Syriana و Gold را کارگردانی کرده است.

اطلاعات بیشتری از فیلم The Division در دست نداریم، اما می‌دانیم که «جسیکا چستین» و «جیک جیلنهال» در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

منبع: Variety

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar عباس کشتکار

    منتظر یک افتضاح دیگر از یوبی‌سافت هستید !

  2. Avatar hesam

    آقای میرزایی دویژن رو ps4 اکانت plus میخواد یا فقط نت میخواد؟ و اینکه بازی چقدر بخش تکنفره داستانی داری؟ به نظرت بازی خوبی هست؟

    1. سلام.
      بازی در اصل کلی داستان و مرحله داره که می‌تونین اونارو تک‌نفره (البته همیشه آنلاین) بازی کنید. اگر می‌خواین مراحل رو با دوستانتون برین، باید پلاس داشته باشین. رفتن توی بخش دارک زون هم که کلا توش با بقیه‌ی پلیرها بازی می‌کنین، پلاس می‌خواد.
      من شخصا خیلی با بازی حال کردم و واقعا دوسش داشتم؛ توجه به جزییات وحشتناک بالاس توی بازی.

      1. Avatar hesam

        مرسی داداش.
        آقا یه سوال اساسی: چرا برای دیجی کالا مگ امکان ساخت اکانت رو ایجاد نمیکنید؟ اینجوری نه کامنت هامون رو داریم نه خیلی میشه مدیریت کنیم رو سوابقمون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه