یوبی‌سافت حضور چستین و جیلنهال را در فیلم The Division تایید کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت به شایعات موجود درباره‌ی فیلمی که با اقتباس از The Division ساخته خواهد شد، مهر تایید زد. البته این شایعات اطلاعات تمام‌ و کمالی را هم در بر نداشتند اما دست‌کم به بازیگران اصلی فیلم اشاره کرده بودند.

هر دو بازیگر اصلی فیلم The Division یعنی جیلنهال و چستین در روند توسعه‌ی فیلم به‌عنوان تهیه‌کننده هم حضور خواهند داشت.

همان‌طور که پیش از این شنیده بودیم جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و جسیکا چستین (Jessica Chastain) در این فیلم بازی خواهند کرد. این خبر در ایمیلی روابط عمومی و همچنین مطلبی در وبلاگ یوبی‌سافت مورد تایید قرار گرفته بود. علاوه بر این، هردو بازیگر در روند توسعه‌ی فیلم به‌عنوان تهیه‌کننده هم حضور خواهند داشت.

این اولین بار نیست که یوبی‌سافت از روی مجموعه بازی‌هایش فیلم می‌سازد. ۳۰ آذر سال جاری، قرار است فیلمی از روی مجموعه بازی‌های فرقه اساسین (Assassin’s Creed) اکران شود. همچنین یوبی‌سافت می‌خواهد فیلمی را هم از روی بازی اسپلینتر سل (Splinter Cell) ساخته شود.

از میان فیلم‌هایی که تا به حال از روی بازی ساخته شده، فیلم شاهزاده‌ی پارسی (Prince of Persia)، سربلندتر از بقیه بیرون آمده است. این فیلم هم از روی یک بازی یوبی‌سافت ساخته شده و بازیگر نقش اصلی‌اش جیک جیلنهال است، در نتیجه احتمالا یوبی‌سافت انتظار دارد تا موفقیت این فیلم را دوباره با فیلم The Division تکرار کند.

منبع: VG 247

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه