کارگردان Deadpool 2 مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم Deadpool پرفروش‌ترین فیلمی در تاریخ سینما است که رده‌بندی سنی ۱۷ سال به بالا دارد. این فیلم در سال جاری میلادی اکران و به یکی از فیلم‌های محبوب امسال تبدیل شد. در نتیجه اینکه شاهد عرضه‌ی قسمت دوم این فیلم باشیم، اصلا موضوعی عجیب به نظر نمی‌رسد. «تیم میلر»، کارگردان فیلم Deadpool در حالی که در ابتدا قصد داشت دنباله‌ی آن را هم خودش بسازد، چند وقت پیش خبر داد که از این پروژه جدا شده است. میلر به تازگی درباره‌ی این تصمیم‌اش صحبت کرده است.

در مصاحبه‌ای با وب‌سایت CG Garage، تیم میلر گفته است که او قصد نداشته تا دنباله‌ی Deadpool را بزرگ‌تر از فیلم اول بسازد: “من نمی‌خواستم فیلمی اکشن و پر سر و صدا با سه برابر بودجه‌ی فیلم اول بسازم. می‌خواستم دقیقا همان فیلم قبلی را ادامه دهم و تصور می‌کنم این کار، بهترین حرکت برای شخصیت ددپول است. هر چیزی که در اینترنت می‌خوانید را باور نکنید.”

در زمان اعلام خبر جدایی میلر از پروژه‌ی Deadpool 2، خبرها می‌گفتند که او به دلیل اختلافاتی که با «رایان رینولدز» پیدا کرده بود، ساخت Deadpool 2 را رها کرده است. رایان رینولدز (Ryan Reynolds) بازیگر ددپول است و تلاش‌های او نقش بزرگی در ساخته شدن فیلم ددپول داشتن.

deadpool-timmiller

تیم میلر و رایان رینولدز

میلر می‌گوید که در زمان ساخت قسمت اول هم مشکلات بزرگی نداشتند: “ساختن فیلم واقعا ساخت بود، اما از آن لذت بردیم. فکر کنم حتی با دیدن فیلم هم این موضوع را می‌فهمید. شاید پس از اتمام فیلم‌برداری کمی بحث کردیم، اما چیز عجیبی نبود.”

رایان رینولدز هفته‌ی پیش در مصاحبه‌ای گفت که برخلاف گفته‌های تیم میلر، اصلا قصد ندارند فیلمی بزرگ‌تر بسازند: “معمولا وقتی فیلم شما برخلاف انتظارات شما بسیار محبوب می‌شود، می‌خواهید قسمت بعدی را بزرگ‌تر بسازید، اما چنین تصمیمی نداریم. بهتر است که به همان سبک و سیاق و شوخی‌هایی که فیلم اول را خاص کرده بود، پایبند باشید. جلوه‌های ویژه و انفجارها نبودند که فیلم را خاص کردند.”

جایگزین تیم میلر برای کارگردانی Deadpool 2 مشخص شده است. قرار است «دیوید لایچ» (David Leitch) این فیلم را کارگردانی کند. لایچ به همراه «چد استالسکی» فیلم‌های «جان ویک» و «جان ویک: فصل دو» را ساخته است.

منبع: GameSpot

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه