روی میز (کافه‌ای در یک قدمی)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

با یک چرخ ساده در  دیجی‌کالا می‌توانید میز عصرانه‌‏ای شبیه به میز کافه‌ها برای خودتان و مهمانان بچینید
از روزهای بلند بهار غافل نشوید. می‌توانید قرارهای دوستانه در کافه را به یک مهمانی کوچک در خانه تبدیل کنید و یک میز عصرانه‌ی هیجان‌انگیز برای دوستان یا اقوام‌تان بچینید. آن‌ها را در یک بعدازظهر خنک بهاری به خانه‌تان دعوت کنید و با چیدن یک میز عصرانه فضای گرم و دوستانه‌ای را برای مهمان‌هایتان بسازید. خوبی دورهمی‌های عصرانه این است که میزبان، خیلی به زحمت نمی‌افتد و مهمان‌ها و میزبان می‌توانند وقت بیشتری را کنار هم به گپ‌وگفت بگذرانند. برای چیدمان میز عصرانه‌تان هم مطمئنا می‌توانید سراغ دیجی‌کالا بیایید و همه‌چیز را برای یک میز کارآمد، زیبا و دوست‌داشتنی عصرانه‌ی بهاری‏تان انتخاب کنید.

OnTable_1چای‌ساز برویل

سریال «قصه‌های جزیره» و عمه هتی سخت‌گیر را یادتان است؟ احتمالا بچه‌های خانواده‌ی کینگ که به مراسم چای عصرانه‌ی عمه هتی دعوت می‌شدند، آرزو می‌کردند چای‌ساز برقی‌ای وجود داشت تا هر قوری چای در کمترین زمان ممکن دم بکشد و مراسم عمه هتی هر چه زودتر تمام شود. حالا خیلی وقت است که آرزوی آن‌ها با چای‌ساز برویل مدل BTM800 برآورده شده است. در چای ساز برویل می‌توانید چای سبز، چای سفید، چای سیاه، چای چینی و دمنوش‌های گیاهی دم کنید. هم چنین می‌توانید از برنامه‌های متنوع تهیه‌ی چای استفاده کنید؛ مثلاً چای‌ساز برویل می‌تواند بعد از آماده کردن چای به‌صورت خودکار خاموش شود. چای‌ساز برویل محصول شرکت برویل (Breville) تولیدکننده‌ی لوازم برقی گوناگون از جمله غذاساز، آبمیوه‌گیری، قهوه‌ساز و اسپرسوساز است. جنس بدنه‌ی محصولات شرکت برویل استیل است که باعث زیبایی شکل ظاهری محصولات این شرکت شده است. این دستگاه قابلیت تنظیم غلظت دارد و می‌توانید مطابق میل‌تان آن را برای دم کردن انواع چای کم‌رنگ تا پررنگ تنظیم کنید. بر روی پایه‌ی چای‌ساز برویل علاوه بر کلید‌های کنترلی، یک نمایشگر دیجیتالی وجود دارد که با کمک آن می‌توانید دما را تنظیم کنید. داخل چای‌ساز برویل یک سبد آسانسوری وجود دارد تا متناسب با هر حجم از آب، سبد چای در جای مناسبی قرار بگیرد و چای یا دم‌نوش‌تان دم بکشد.

OnTable_2آب مرکبات‌ گیری مولینکس

وقتی در فیلم‌ها و سریال‌های خارجی یا ایرانی سر یک میز صبحانه لیوانی از آب پرتقال می‌گذاشتند، آن صبحانه به نظرمان خیلی اشرافی و دور از دسترس می‌آمد. اما با آب‌ مرکبات ‌گیری برقی مولینکس سری ویتاپرس دسترسی به یک لیوان آب پرتقال در صبح زود چندان هم دور از دسترس نیست. آب مرکبات گیری مولینکس دو فیلتر پلاستیکی و استیل دارد. فیلتر پلاستیکی برای مواقعی است که می‌خواهید آب‌میوه‌تان را همراه پالپ و ذرات میوه نوش جان کنید. با استفاده از فیلتر استیل هم می‌توانید یک آب‌میوه‌ی شفاف و یک‌دست داشته باشید. روکش پلاستیکی آب مرکبات ‌گیری مولینکس از ورود گرد و خاک به داخل دستگاه محافظت می‌کند. همه‌ی قطعات این آب مرکبات‌ گیری به‌جز بدنه‌ی اصلی، قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی هستند. در مجموع با توجه به برند معتبر مولینکس و مشخصات این آب مرکبات‌گیری، برای خرید مدل PC302 قیمت مناسبی پرداخت می‌کنید. قابلیت چرخش دو طرفه در این دستگاه امکان آب‌گیری کامل مرکبات را فراهم می‌کند.طراحی مخروطی این دستگاه امکان آب‌گیری همه نوع مرکبات از لیمو تا پرتقال را برای‌تان ممکن می‌کند.

OnTable_4شکرریز و ظرف خامه بی.وی.کی

شکرریز و قندان عضو جدانشدنی چیدمان میزهای صبحانه و عصرانه هستند. شما به عنوان یک میزبان خلاق می‌توانید از شکرریز و ظرف خامه بی.وی.کی مدل P562209+P374208 که یک ست هماهنگ است به عنوان شکرریز و قندان استفاده کنید. هماهنگی ظاهر این ست با ظرف شیرینی‌خوری‌تان میزتان را زیباتر می‌کند.روی بدنه‌ی قندان و شکرریز بی.وی.کی طرح‌های برجسته‌ای وجود دارد که ست را با هم هماهنگ می‌کند. این ست را می‌توانید با خیال راحت در ماشین ظرف‌شویی بشویید.

OnTable_3‌شیرینی‌خوری سیلویا

هیچ دورهمی چای یا عصرانه‌ای را نمی‌شود بدون شیرینی و کیک برگزار کرد. می‌توانید برش‌هایی از کیک‌های متنوع را در شیرینی‌خوری سیلویا بچینید و در هنگام گپ‌وگفت میل کنید. شیرینی‌خوری دو طبقه‌ی سیلویا مدل ۲۷۰۰۷۲۷۰ برای زمانی که میز پذیرایی شلوغ است یا می‌خواهید دو نوع شیرینی سرو کنید، انتخاب بسیار خوبی است. این شیرینی‌خوری برای میزهای کوچک هم گزینه‌ی مناسبی است. سرهم کردن شیرینی‌خوری سیلویا کار آسانی است و نیاز به ابزار خاصی ندارد. فقط کافی است پایه‌ی ارتباط‌دهنده‌ی دو ظرف را با پیچ‌هایی که در جعبه گذاشته شده، به‌ هم وصل کنید. از آن‌جایی که بیشتر تولیدات برند سیلویا محصولاتی مناسب پذیرایی‌اند، تجربه‌ی سی ساله‌ی این تولیدکننده در کنار تنوع طراحی و رنگ‌بندی باعث کیفیت خوب کالاهایش شده است.
از این ظرف می‌توانید برای سرو انواع شکلات، پاستیل و بیسکوئیت هم استفاده کنید.

OnTable_5جای دستمال کاغذی بامبوم

چند سالی است که گرافیست‌ها به کمک تولیدکننده‌های دستمال کاغذی آمده‌اند و رنگ و روی بسته‌های دستمال کاغذی را با طرح‌های‌شان عوض کرده‌اند. بعضی‌ها اما هنوز ترجیح می‌دهند از جای دستمال کاغذی استفاده کنند. جای دستمال کاغذی بامبوم مدل Daisy B2269 ترکیبی از چوب و نگه‌دارنده‌ی نقره‌ای دستمال، طراحی ساده و زیبایی دارد.این جای دستمال کاغذی برای دستمال‌های کوچک یا دستمال‌های بزرگ تا کرده مناسب است. اگر مصرف دستمال کاغذی در خانه‌تان بالا است، می‌توانید این دستمال‌ها را از عمده‌فروش‌ها  به صورت کیلویی بخرید.

OnTable_8ماگ مای‌باتل

خوردن قهوه برای آن‌هایی که صبح‌های زود سر کار می‌روند از نان شب هم واجب‌تر است. نوشیدن یک لیوان قهوه‌ی تلخ در ماگ مای باتل مدل ۱۲۱۴۳ خواب‌آلودها را برای شروع یک روز کاری سر حال می‌آورد. جنس ماگ قمقمه‌ای مای باتل از سرامیک است. اگر می‌خواهید از این ماگ به‌عنوان قمقمه‌‌ی همراه برای خوردن قهوه و نسکافه در مترو و اتوبوس استفاده کنید، بهتر است بدانید سنگینی و محکم نبودن در چوبی آن اجازه‌ی چنین استفاده‌ای را به شما نمی‌دهد. ماگ قمقمه‌ای مای باتل برای آن‌هایی که در محل کارشان عادت به خوردن مداوم چای یا قهوه دارند، انتخاب خوبی است. در چوبی این ماگ چندان محکم نیست اما اگر لابه‌لای کار، دست‌تان با ماگ برخورد کند شکل در ماگ مانع پخش شدن بیش از اندازه‌ی مایعات روی میز می‌شود.

‌‌

OnTable_6سرویس قهوه‌جوش کارل اشمیت

خیلی از طرفداران قهوه، قهوه‌جوش‌های دستی را ترجیح می‌دهند و معتقدند طعم قهوه در این قهوه‌جوش‌ها با نوع برقی آن قابل مقاسه نیست. اگر شما هم جزو طرفداران دم کردن قهوه به شکل دستی هستید، سرویس قهوه‌جوش کارل اشمیت گزینه مناسبی برای‌تان است.قهوه‌جوش‌های کارل اشمیت مدل ۱۰-۱۸ برای درست‌کردن قهوه روی اجاق گاز تولید شده است بنابراین دسته‌ی بلند و پوشش عایق روی آن، استفاده از این قهوه‌جوش را بسیار راحت کرده است.کارل اشمیت از تولیدکنندگان باسابقه‌ی وسایل آشپزی و شیرین‌پزی است. با استفاده از قهوه‌جوش کارل اشمیت قهوه‌ی خوش‌طعمی دم خواهید کرد. این پایه کمک می‌کند،‌ بتوانید سه قهوه‌جوش را در فضای کمی جا دهید. با این قهوه‌جوش می‌توانید قهوه‌‌ی ترک غلیظ و خوش‌مزه‌ای برای یک دورهمی دوستانه یا یک جلسه‌ی کاری دم کنید.

OnTable_7ست فنجان اسپرسو چینی زرین ایران

رنگ‌ها حرف اول را در زیبایی چیدمان میز می‌زنند. پیشنهاد می‌کنیم برای یک دورهمی عصرانه ست رنگی فنجان اسپرسو چینی زرین ایران را روی میزتان بگذارید و با رنگ‌های متنوعش مهمان‌های‌تان را سر ذوق بیاورید. ست فنجان اسپرسو چینی زرین مدل مهران آلگرو به نسبت جنس چینی و کیفیت و سابقه‌ی شرکت سازنده‌ قیمت مناسبی برای این ست فنجان اسپرسو پرداخت می‌کنید.اندازه این فنجان‌ها برای نوشیدن قهوه اسپرسو مناسب است حتی گاهی می‌توانید از فنجان‌ها به عنوان جا ‌تخم‌مرغ روی میز صبحانه استفاده کنید.

OnTable_9اردورخوری سیلویا

شاید مخترع ظرف‌های اردوخوری هیچ‌ فکر نمی‌کرد که ایده‌اش برای ایرانی‌ها این‌قدر کاربردی باشد. ما ایرانی‌ها سر سفره و میز غذای‌مان ترشی، ماست و مخلفات دیگر همراه غذا سرو می‌کنیم. ظرف‌ جمع‌وجور اردوخوری سیلویا برای میزها و خانه‌های کوچک امروزی انتخاب مناسبی است. کاسه‌های اردورخوری سیلویا از پایه‌ی آن جدا می‌شوند و می‌شود به صورت جداگانه هم سر میز از آن‌ها استفاده کرد. می‌توانید مربا و خامه یا حتی شکر و قند را در کاسه‌های اردورخوری سیلویا بریزید و سر میز بگذارید.

OnTable_10اسپرسوساز دلونگی

اسپرسوساز دلونگی مدل EC150 ساده، سبک، کوچک و کاربردی است و  با فشار بخار بسیار بالا و ظرفیت مخزن یک لیتر برای استفاده‌ی خانگی بسیار مناسب است. قابلیت ویژه‌ی اسپرسوساز دلونگی مدل EC150 امکان تنظیم میزان بخار است. همچنین یک سینی چکه‌گیر و قابل شست‌وشو در این اسپرسو درنظر گرفته شده که باعث راحتی در نظافت این محصول می‌شود. دلونگی شرکتی ایتالیایی است که بیش از ۱۰۰ سال سابقه‌ی تولید محصولات خانگی دارد. این شرکت محصولات برقی متنوعی تولید می‌کند و کیفیت ساخت محصولاتش تضمین‌شده است.ارتفاع مکان قرارگیری فنجان در این دستگاه کم است. بنابراین بهتر است از فنجان‌های کوچک مخصوص اسپرسو استفاده کنید تا اگر فنجان بزرگ‌تری دارید، سینی‌چکه‌گیر را موقع ریختن قهوه در فنجان بردارید.

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه