ایسوس از کامپیوتر کوچک مخصوص بازی خودش رونمایی کرد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ایسوس که در زمینه ساخت محصولات مخصوص بازی نام شناخته شده‌ای است، به‌تازگی یک کامپیوتر مخصوص بازی کوچک معرفی کرده است.

کامپیوتر کوچک مخصوص بازی ایسوس از پردازنده‌ی نسل ششم اینتل، کارت گرافیکی GTX 970 و ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد.

ایسوس در سال ۲۰۱۴ کامپیوتر ROG G20 که یک محصول مخصوص بازی به حساب می‌آمد را معرفی کرد. درحالی که محصولات مشابه این کامپیوتر در بازار وجود داشتند، شرکت ایسوس G20 را با تغییرات زیادی نسبت به آن‌ها راهی بازار کرده بود. این کامپیوتر بسیار کوچک و باریک بود و به راحتی می‌شد از آن در مکان‌های مختلف استفاده کرد.
این شرکت به تازگی از مدل جدید این کامپیوتر کوچک رونمایی کرده است. این کامپیوتر جدید همانند مدل قبلی بسیار باریک و سبک است و طراحی بسیار جالبی برای آن در نظر گرفته شده است. برای این کامپیوتر LED‌های قرمز رنگی در نظر گرفته شده که زیبایی‌ آن را چند برابر کرده است. همچنین کاربران امکان شخصی‌سازی حالت روشن شدن این LED‌ها را هم دارند.

asusg20-2015-2

برای این کامپیوتر مخصوص بازی کوچک از پردازنده‌های نسل ششم اینتل، مدل Core i7 استفاده شده است. همچنین کارت گرافیکی GeForce GTX 970 روی آن قرار گرفته که می‌تواند اکثر بازی‌های روز را با بالاترین کیفیت اجرا کند. روی این محصول از ۱۶ گیگابایت رم و حافظه SSD استفاده شده است. البته ایسوس اعلام کرده که کاربران می‌توانند این کامپیوتر را با مشخصات سخت‌افزاری دلخواه خودشان خریداری کنند که این موضوع هزینه بیشتری برای آن‌ها در بر خواهد داشت.
از آن‌جایی که یک محصول مخصوص بازی قیمت ارزانی ندارد، این محصول هم با قیمت بالایی راهی بازار می‌شود. مدل جدید کامپیوتر کوچک G20 ایسوس در آبان ماه با قیمت ۱۵۰۰ یورو به فروش خواهد رسید.

asusg20-2015-1

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar جواهر

    گرونه

  2. Avatar حامد بازگـــــیـــر

    سلام خسته نباشید در ابتدا بخاطر مطالب مفید مجله از همه نویسندگان و وب نویسان تشکر میکنم.هه چی بسیار زیبا و شکیل قرار داده میشه.فقط قسمت هایی که مطالب رو با رنگ خاکستری قرار میدید مقداری مطالعه ش و سخت میکنه.لطفا برای اون چن خط مطلبم از رنگ مشکی استفاده کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه