کاهش قیمت آپشن‌های تسلا؛ بازاریابی به سبک ایلان ماسک

۲۰ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تسلا اخیرا از کاهش قیمت پکیج ارتقا رانندگی خودکار خبر داده که به مالکان خودروهای این شرکت، اجازه می‌دهد تا رانندگی کاملا خودکار را تجربه کنند. در ابتدای سال جاری میلادی، تسلا بسته رانندگی خودکاری که پیش از این وجود داشت را به طور کامل از لیست آپشن‌های قابل انتخاب حذف نمود و پس از افزودن بروزرسانی‌های متعدد، نسل جدید پکیج ارتقا رانندگی خودکار را معرفی کرد. این بسته برای تمامی خودروهای تسلا بهینه سازی شده و می‌توان در تمامی آنها، از این پکیج استفاده کرد. در صورتی که مشتری قبل از تحویل خودرو، اقدام به سفارش بسته ارتقا رانندگی خودکار کند، باید برای آن ۶۰۰۰ دلار بپردازد، اما اگر بعد از تحویل خودرو تصمیم بگیرد که از این بسته استفاده کند، می‌بایست رقم ۸۰۰۰ دلار را برای داشتن آن پرداخت کند.

برخی از ویژگی‌های این بسته عبارتند از:

مسیریابی خودکار در بزرگراه، که شامل وارد شدن یا خارج شدن از خروجی‌های بزرگراه و سبقت گرفتن از خودروهایی می‌شود که با سرعت پایین‌تر حرکت می‌کنند.

تغییر خط اتوماتیک، که وظیفه تغییر مسیر حرکت بین خطوط در بزرگراه را برعهده دارد.

پارک اتوماتیک، که قابلیت پارک کردن اتوماتیک خودرو در فضاهای افقی و عمودی را دارد.

فراخواندن، که به مالک اجازه می‌دهد خودرو پارک شده خود را به سمت خود احضار کند.

تسلا

از ماه می میلادی، صاحبان خودروهای تسلا می‌توانند با پرداخت ۶۰۰۰ دلار، این امکانات را در خودروهای خود داشته باشند و تسلا وعده داده که در ماه‌های آتی، قیمت این پکیج را افزایش نخواهد داد. این بسته تمامی ویژگی‌های بسته رانندگی خودکار که پیش از این وجود داشت را دارد، و علاوه برآن، ویژگی‌های جدیدی را نیز برای مالکان مهیا ساخته که نصب این ویژگی‌ها به طور جداگانه، هزینه بیشتری برای آنها به همراه داشت و اکنون آنها در هزینه‌هایی که برای بروزرسانی خودروهای خود پرداخت کرده‌اند، صرفه جویی می‌کنند.

این روش باعث خواهد شد تا هزینه های تولید انبوه سیستم پیشرفته و پیچییده اتوپایلوت تسلا کاهش یابد و زمینه را برای رقابت پذیری بیشتری محصولات تسلا فراهم آید.

منبع: electrek

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه