کاور محافظ گلکسی نوت ۷ مجهز به نمایشگر LED است

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کسانی که می‌خواهند ماه آینده سامسونگ گلکسی نوت ۷ بخرند احتمالا بدشان نیاید از گوشی‌شان دربرابر ضربات و آسیب‌های فیزیکی هم محافظت کنند در نتیجه ممکن است تمایل داشته باشند یک کاور محافظ هم برای گوشی‌شان بخرند.

در طرحی اولیه که مربوط به اسنادی است که در اختیار کمیسیون ارتباطات فدرال قرار دارد می‌شود دید یک گزینه برای چنین کاوری، کاور محافظ مجهز به نمایشگر LED است. این کاور که برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge هم عرضه شده بود به شما امکان می‌دهد با نمایشگر LED اش برخی از اطلاعات ضروری را در حالی که جلد محافظ بسته است هم ببینید.

FCC-documents-for-the-Samsung-Galaxy-Note-7s-LED-View-Cover-(1) FCC-documents-for-the-Samsung-Galaxy-Note-7s-LED-View-Cover

این کاور برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge قیمتی معادل ۶۹.۹۹ دلار داشت. اما گلکسی نوت ۷ اندازه بزرگتری دارد و احتمالا کاورش هم قیمت بالاتری خواهد داشت. برخی از کارشناسان حدس زده‌اند قیمت این کاور‌های محافظ چیزی در حدود ۷۹.۹۹ دلار تا ۸۹.۹۹ دلار خواهد بود.

براساس این سند کمیسیون ارتباطات فدرال که منتشر شده است اندازه صفحه LED این کاور ۹ میلی‌متر در ۱۷ میلی‌متر است. شماره مدل آن EF-NN930 است و ۱۲ مرداد، زمانی که گلکسی نوت ۷ به شکل رسمی معرفی شود احتمالا قیمت دقیق و زمان دقیق عرضه این محافظ را هم خواهیم فهمید.

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی محمدی

    شما مثل آیت که توی تعطیلات هستین اسم نوت ۶ تغیر پیدا کرد و تبدیل به نوت ۷ شد

  2. طوفان

    سلام
    یک سوال داشتم Note 6 هنوز نیومده چرا همه از Note 7 حرف می زنند ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما