کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی؛ دومین فیلم پرفروش سال

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کمتر از سه هفته – و در آمریکا تنها ۱۰ روز- از اکران فیلم Captain America: Civil War می‌گذرد و از میان پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا در سال ۲۰۱۶، این فیلم تا کنون در جایگاه دوم قرار دارد.

فروش جهانی فیلم Captain America تا کنون از مرز ۶۷۸ میلیون دلار گذشته، برآورد شده این فیلم در فروش آخر هفته‌ی دوم خود ۷۲.۶ میلیون دلار فروش در آمریکا، علاوه بر آن، در فروش آخر هفته‌ی سوم در ۵۵ بازار خارجی دیگر –که آن هم برآورد شده- ۸۴.۲ میلیون دلار و در مجموع برای این فیلم فروش ۹۴۰.۹ دلاری را به ارمغان می‌آورد.

این رقم، Captain America را با کمی اختلاف از فروش ۹۶۹.۸ میلیون دلاری انیمیشن “Zootopia” که در صدر پرفروش‌ترینهای باکس ‌آفیس است، قرار می‌دهد. اما نمایش Captain America تازه شروع شده است و احتمال می‌رود پیش از فروش آخر هفته‌ی بعدی، از مرز یک میلیارد دلار ‌بگذرد.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت که فروش ۲۹۵.۹ میلیون دلاری این فیلم کافی است تا آن را پنجمین فیلم پرفروش دنیا در سال ۲۰۱۶ کند. فیلم‌های Deadpool با فروش ۳۶۲.۵ میلیون دلار، Zootopia با فروش ۳۳۱.۸ میلیون دلار، Batman v Superman: Dawn of Justice با فروش ۳۲۸.۲ میلیون دلار و The Jungle Book با فروش ۳۱۱.۸ میلیون دلار، به ترتیب در صدر این لیست قرار دارند.

خیلی محتمل است که Captain America تا چند هفته‌ی دیگر چند پله صعود کند و خود را در این لیست به شماره‌ی ۲ برساند. برآورد شده که حتی افت ۶۰ درصدی فروش آخر هفته‌ی دوم و سوم هم باعث نمی‌شود Captain America از این رقابت عقب بماند.

دو فیلم کمدی Neighbors 2: Sorority Rising و The Nice Guys و انیمیشن Angry Birds همزمان با آخر هفته‌ی سوم اکران Captain America، اکران می‌شوند. حتی اگر این فیلم‌ها در مسیر پیشرفت Captain America تاخیر ایجاد کنند، هیچکس نمی‌تواند همکاری خارق‌العاده‌ی شرکت دیزنی (Disney) و مارول (Marvel) را انکار کند.

منبع: Mashable

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar mehdiborshedi

    فیلمش رو دیدم خیلی بهتر از اونجر قسمت دوم بود
    خواستم سوال کنم چرا دیگه باکس آفیس رو گزارش نمیکنید

  2. Avatar ROCK WOLF

    جز بدترین فیلم های اکرانی در سال ۲۰۱۶ بود. مثل نسخه های قبلش

    ضعیفترین و بد بازی کن ترین شخصیت سینمای تخیلی هالیود همین کاپیتان آمریکاست.

    1. Avatar سامان

      این فیلمها همیشه توی بدنه ی سینما بودن و متاسفانه ذاعقه ی مخاطبین رو هم دارن به سمت بدنه میبرن، مخصوصا تماشاگرهای آسیایی که هوش سینمایی کمتری دارن خیلی دارن توی فروش فیلم ها نقش بازی میکنن و به طبع اون فیلم سازی رو هم به همون سمت هدایت میکنن. یجورایی آدم رو میترسونه که نکنه آخرش سینما به سمت همون سینمای آینده ای که توی فیلم idiocracy به تصویر کشیده شده بود کشیده بشه.

  3. Avatar essi

    قبلا هرهفته باکس افیس میذاشتین جریان چیه دیگه نمیذارین؟ لطفا جواب بدین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه