زنی که سرنوشت میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تغییر داد

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
کتاب اپرا وینفری

تصور کنید یک دختربچه سیاه‌پوست به‌دنیا آمده بودید و مجبور بودید در سال‌هایی زندگی کنید که کشور آمریکا سیاه‌ترین دوران تبعیض نژادی را پشت سر می‌گذاشت. شما دختربچه‌ای بودید که پدرتان ارتشی بازنشسته آمریکا بود و مادرتان هم شما را ترک کرده بود. فکر کنید مجبور بودید به خاطر وضعیت خانوادگی‌تان کنار مادربزرگ بداخلاق خود زندگی کنید و تحقیرها و تنبیه‌های او را هم باید تحمل می‌کردید. به این‌ها اضافه کنید که از نه سالگی مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گرفتید و کار به جایی می‌رسید که در چهارده‌سالگی مجبور بودید، تنها فرزندِ‌ مرده‌تان را که حاصل تجاوزِ یکی از اقوامتان بود،‌ به دنیا بیاورید! الآن حدود پنجاه سال از آن سال‌ها گذشته،‌ چه بلایی سرتان آمده است؟ چه آینده‌ای را برای خود تصور می‌کردید؟ این تنها بخشی از سرگذشت قدرتمندترین، بانفوذترین و ثروتمندترین، زن سیاه‌پوست جهان، تنها میلیاردر سیاه‌پوست جهان، محبوب‌ترین مجری تلویزیون و صاحب بزرگ‌ترین خیریه دنیا است. اپرا وینفری کسی است که با چنین گذشته‌ای توانسته قلب میلیون‌ها انسان در سراسر جهان را از آن خود کند. او در مدت فعالیت‌های خود آن‌قدر نفوذ داشته که حتی می‌تواند سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رقم بزند و با سخنرانی‌ها و برنامه‌های تلویزیونی تعداد زیادی را تحت تاثیر قرار داده‌است.

کتاب اپرا وینفری

کتاب «با اطمینان می‌دانم که…» اثر اپرا وینفری است. این کتاب شامل توصیه‌های او برای موفقیت و خوشبختی در زندگی است. در توضیحات پشت جلد می‌خوانیم: «این کتاب، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سالیان اخیر جهان از زبان یکی از موثرترین و بانفوذترین زنان دهه‌ی آغازین قرن بیست‌ویکم است. اپرا وینفری از کشف ریزترین لذت‌ها و ظرفیت‌ها و جذابیت‌های زندگی گرفته، تا مسیر کلی و دشوار شناخت خود از کشف مسیر اختصاصی می‌گوید. قصه‌ی بیرون‌کشیدن نقشه‌ی گنج از دل سنگ و همه‌ی این‌ها از زبان زنی که خود سخت‌ترین دوران نوجوانی و جوانی را داشته است؛ اما حالا انسانی است که می‌تواند از بالارفتن سن‌اش کیف کند. چون می‌داند فرصتی برای رشد است. چه خوب که شصت‌ساله شده‌ام. همین است که طوری از  به ثمر رساندن هرلحظه از زندگی سخن می‌گوید که باورش می‌کنید.»

این کتاب توصیه‌های اپرا وینفری برای موفقیت و خوشبختی در زندگی است. همان‌طور که از نامش پیداست شامل موضوعاتی می‌شود که اپرا وینفری طی سال‌ها از آن‌ها اطمینان حاصل کرده و اکنون به صورت کتاب چاپ کرده است.

شما در این میکروبوک در مورد رژیم‌های مسخره‌ای که اپرا امتحان کرده می‌خوانید؛ می‌خوانید که چرا دسته‌ کلید دوست‌پسرش را در چاه دستشویی انداخته؛ و داستان یک پدر روحانی و تاثیر عمیق او بر اپرا را می‌شنوید. امروز تولد اپرا است می‌توانید کتاب «با اطمینان می‌دانم که…» را از فیدیبو دانلود کنید.

میکروبوک چیست؟

میکروبو‌ک‌ ها خلاصه‌ ای کوتاه از کتاب‌ ها هستند که می توان آن ها را در مدت زمان کمی خواند و عادت به مطالعه روزانه را از طریق آن ها در خود شکل داد. برای تولید میکروبوک های فیدیبو همواره تلاش شده که کتاب ها از میان پرفروش ترین های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند تا بتوانند توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کنند. هم چنین با دقت فراوان گزیده ای از محتوای اصلی کتاب گلچین شده، به گونه ای که به شالوده اصلی آن لطمه وارد نشود و هدف غایی نویسنده به خواننده به طور کامل منتقل گردد.گاهی از میکروبوک ها با عنوان کتابچه یا کتاب کوتاه یاد می‌شود. با دانلود میکرو بوک می توانید به صورت اجمالی در کمتر از ۲۰ دقیقه برترین کتاب های جهان را مطالعه کرده و لذت ببرید. سایت و اپلیکیشن فیدیبو با صدها نسخه صوتی و الکترونیکی از میکرو بوک ها، تجربه ای متفاوت از کتابخوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه