اگر عاشق سریال بازی تاج و تخت هستید این کتاب‌ها را بخوانید!

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
کتاب بازی تاج و تخت

کمتر از ۲۴ ساعت دیگر اولین اپیزود، از فصل هشتم سریال گیم آف ترونز منتشر می‌شود. بازار سریال و کتاب بازی تاج و تخت داغ داغ است. به همین دلیل در این مطلب به معرفی کتاب‌های گیم آف ترونز (با عنوان اصلی ترانه یخ و آتش) می‌پردازیم تا با خواندن این کتاب‌های جذاب که تفاوت‌هایی نیز با سریال دارد، لذت ببرید.

کتاب بازی تاج و تخت ۱

کتاب بازی تاج و تخت

این کتاب یکی از مشهورترین و در عین حال پرخواننده‌ترین کتاب‌های فانتزی، در سال‌های اخیر است. مجموعه کتاب‌های بازی تاج و تخت در فهرست پرفروش‌های «نیویورک تایمز» قرار گرفته است و به زبان‌های زیادی در سراسر دنیا ترجمه شده‌است.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب بازی تاج و تخت ۲

کتاب بازی تاج و تخت

داستان این رمان مهیج در سرزمین وستروس اتفاق می‌افتد. قاره‌ای که در آمریکای جنوبی واقع شده است و تاریخی دوازده هزار ساله دارد. تاریخ این قاره به زمانی برمی‌گردد که هفت ملت موجود در آن با هم متحد شدند، جنگیدند، شکست خوردند و پیروز شدند.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب بازی تاج و تخت ۳

کتاب بازی تاج و تخت

یکی از قسمت‌های جذاب و در عین حال فانتزی‌ این کتاب توصیف آن در مورد دیوار بلندی است که نگهبانان شب از آن مراقبت می‌کنند.این دیوار در شمالی‌ترین نقطه از سرزمین وستروس قرار دارد و دیواری‌ بین اقلیم هفت پادشاهی و دنیای وحشی‌ها و وایت‌واکرها است که دنیایی عجیب، مرموز و افسانه‌ای دارد. ترسناک‌ترین موجودات دنیای خارج دیوار وایت واکرها هستند که سمبل مرگ و نابودی در این اقلیم شناخته می‌شوند. نگهبانان شب وظیفه حفاظت از دیوار را به عهده دارند.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب نبرد پادشاهان ۱

کتاب بازی تاج و تخت

دومین جلد از مجموعه ترانه یخ و آتش نبرد پادشاهان نام دارد و داستان دوره‌ای را روایت می‌کند که کل اقلیم وستروس درگیر جنگ داخلی هستند و برای به قدرت رسیدن و نشستن بر تخت آهنین خون‌های‌ زیادی ریخته شده است. از طرفی دنریس تارگرین در حال آماده سازی لشکر خود است تا به مقام بر حق خود برسد.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب نبرد پادشاهان ۲

کتاب بازی تاج و تخت

در خلاصه‌ی داستان این قسمت از رمان آمده است: خانواده استارک‌ها از هم پاشیده‌اند و هر کدام در قسمتی از سرزمین روزگار سختی را سپری می‌کنند. از طرفی پادشاه جنوب، رابرت باراتیون از دنیا رفته‌است و پسر بزرگ او جافری به همراه مادرش سرسی پادشاهی را در دست گرفته‌اند.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب طوفان شمشیرها ۱

کتاب بازی تاج و تخت

یکی از طولانی‌ترین کتاب‌های مجموعه ترانه آتش و یخ کتاب طوفان شمشیرها است که نام‌های دیگر این جلد از کتاب «فولاد و برف» و «خون و طلا» است و جوایز زیادی از جمله «لوکوس» و «نبولا« را از آن خود کرده است. این جلد از مجموعه یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مجموعه ترانه آتش و یخ است.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب طوفان شمشیرها ۲

کتاب بازی تاج و تخت

کتاب طوفان شمشیرها که در سال ۲۰۰۰ برای اولین بار منتشر شد همانند نسخه‌های قبلی موفقیت بسیاری کسب کرد. داستان‌ها در این مجموعه در موازات هم پیش می‌روند و به نقطه عطف خود می‌رسند. در واقع طوفان شمشیر را در ادامه مجموعه نزاع پادشاهان نوشته‌اند. در خلاصه این کتاب آمده است که در هفت اقلیم جنگ و نزاع و آشوب است که جنگ میان لنیسترها و استنیس از مهم‌ترین اتفاقات در این رمان به حساب می‌آید. با حمایت خاندان تایرل‌ها از لنیسترها پیروزی از آنشان می‌شود. در دیوار نیز اتفاقات غم‌انگیز و تلخی رخ می‌دهد. وحشی‌ها به مقر فرماندهی دیوار حمله می‌کنند و دنریس در شرق سپاه خود را تکمیل و قدرتمند می‌کند.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب جشنی برای کلاغ‌ها ۱

کتاب بازی تاج و تخت

کتاب جشنی برای کلاغ ها، مجموعه ای دو جلدی و چهارمین عنوان از حماسه ی نغمه آتش و یخ، نوشته ی جرج آر. آر. مارتین است که در سال ۲۰۰۵ انتشار یافت.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب جشنی برای کلاغ‌ها ۲

کتاب بازی تاج و تخت

بعد از جنگ و خون‌ریزی بسیار در سرتاسر اقلیم هفت‌گانه صلحی نسبی برقرار شده  اما زمان زیادی نمی‌گذرد که مردم در وستروس متحد می‌شوند و اتفاقات خطرناک یکی پس از دیگر رخ می‌دهد. مجرمان، فراری‌ها، قاتلان، جادوگران و حکیمان جان و مال خود را وسط می‌گذارند و قدرت را از دست صاحبان آن بیرون می‌کشند. اتفاقات زیادی در مجموعه جشنی برای کلاغ‌ها رخ می‌دهد که باعث می‌شود عده کمی از آن جان سالم به در ببرند. بسیاری از شخصیت‌های اصلی دیگر همراه داستان نیستند.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب رقص با اژدها ۱

کتاب بازی تاج و تخت

داستان آخر با عنوان رقص با اژدهاها روانه بازار شده که برای زیبایی عنوان آن، رقص با اژدها ترجمه شده است. اتفاقات در این داستان بیشتر در شرق می‌افتد جایی که سایه ظللم و ستم بر شهرهای شرق افتاده و آداب و رسوم برده‌داری بسیار ترسناک و غیرانسانی است. دنریس به کمک اژدهایش به این شرایط اسفناک شهر به شهر پایان می‌دهد و صلح را برقرار می‌کند. در این داستان‌ها دوستی‌ها رنگی ندارد و بوی خیانت کل اقلیم را فرا‌گرفته است.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب رقص با اژدها ۲

کتاب بازی تاج و تخت

عنوان جذاب«رقص با اژدها» برای این قسمت در نظر گرفته شده است. عنوانی که به حوادث اصلی روایت شده در این کتاب اشاره دارد. جنگ‌ها پایان یافته و دنریس آرامشی را در شرق به وجود آورده‌است. برای سر تیریون لنیستر جایزه گذاشته‌اند و او در حال فرار به شرق است. از طرف جان اسنو در دیوار در حال مقابله با انواع موجودات عجیب خارجی است.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب رقص با اژدها ۳

کتاب بازی تاج و تخت

بعد از اتمام نگارش کتاب رقص با اژدها که جلد پنجم مجموعه نغمه آتش و یخ است نویسنده قول داده که تا جلد هفتم ادامه دهد. در این مجموعه حوادث و اتفاقات بسیار مهیج‌تر و عجیب‌تر ادامه می‌یابد.

دانلود کتاب از فیدیبو

برای دانلود کتاب بازی تاج و تخت به لینک‌های زیر هر پاراگراف مراجعه کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar مریم ذوالقدر

    سانسور شده؟؟؟

  2. Avatar مسعود

    مشکل این کتاب ها اینه که خیلی سانسور شدست، برای همین خوب نیست.

  3. Avatar solid snek

    معذرت می خوام.
    سوال:
    حجم زیاد و انواع مختلف روابط بسیار نزدیک، که مخصوصا یکیشون بین فامیل خیلی خیلی نزدیک اتفاق میافته، و پایه اصلی قصه و درگیری اصلی داستانه، چطور توی کتب ترجمه و منتشر شده.
    و اینکه دقیقا چه دلیل وجود داره که ما این نسخ ترجمه شده و فارسی رو بخونیم؟
    ممنون و تشکر.

  4. Avatar احمد

    این که همون کتابهای گات هست
    خسته نباشید واقعا????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه