عشق تنها عامل نجات دهنده‌ی ماست

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
کتاب دال دوست داشتن

گاهی خواندن یک کتاب می‌تواند مسیر زندگی، تفکر، عواطف و احساسات ما را تغییر بدهد. خواندن یک کتاب خوب می‌تواند به ما انگیزه‌ی بهتری برای زندگی کردن داده، دوست داشتن و دوست داشته شدن بدهد و ما را در انتخاب راه درست آشنا کند. کتاب‌هایی که با داستان و حکایت‌هایشان درس‌های بزرگی را به می‌دهند، تاثیر زیادی را بر روی ما گذاشته و برای مدت طولانی در خاطر ما می‌مانند. ما مطالعه‌ی کتاب دال دوست داشتن را به شما توصیه می‌کنیم تا با وصف چیستی زندگی و باید و نبایدهای آن آشنا شوید.

به گفته نویسنده کتاب دال دوست داشتن، هدف از تدوین و چاپ این کتاب، بهتر کردن حال افراد است تا با خواندن جملات، قصه و داستان‌های کتاب حاضر، راحت‌تر نفس بکشند، راحت‌تر لبخند بزنند و راحت‌تر دوست بدارند.

کتاب دال دوست داشتن

کتاب دال دوست داشتن نوشته «حسین وحدانی» نویسنده و روزنامه‌نگار است. این کتاب در مدتی که منتشر شده توانسته نظر بسیاری از مخاطبان و اهالی فرهنگ را به خود جلب کند. وحدانی به خاطر سابقه طولانی‌ نویسندگی‌اش در فضای مجازی، طرفداران و خوانندگان بسیاری دارد. او در طی این سال‌ها تعداد قابل توجهی یادداشت و متن در رسانه‌های مختلف مجازی منتشر کرده است که مضمون اصلی بسیاری از آنها عشق و تنفر از جنگ است. استفاده او از ترکیبهای خاص و خلق بازیهای زبانی از ویژگی‌های متن او هستند. وحدانی ساده‌ترین مفاهیم را به شکلی روایت می‌کند که به نظر بعید و تازه می‌آید و می‌تواند تا مدت‌ها خواننده را درگیر خویش سازد. «دال دوست داشتن» همانطور که در نامش ذکر شده، چند روایت از عشق و زندگی است. به گفته خود نویسنده؛ اگرچه پرداختن به عشق، نفرت، دوست‌داشتن و احترام ممکن است در دنیای امروز به نوعی سانتی‌مانتالیسم تلقی شود یا اینطور تصور کنیم که در دنیای امروز جایی برای خوشبینی یا امید وجود ندارد و باید از این موضوع فاصله بگیریم، اما باید قبول کرد که دوست‌داشتن مهم‌ترین دغدغه بشر است و عشق تنها عامل نجات‌دهنده ماست. در بخشی از کتاب «دال دوست داشتن» می‌خوانیم: «به معشوق‌مان بگوییم اصلا کلمه نخواهد. بگذارد سکوت جور همه چیز را بکشد. به او بگوییم: «دیگر تمام شد، باید برای روزنامه تسلیتی بفرستیم» و با هم به صدای کافه، به صدای فنجان‌ها، به صدای باران گوش بدهیم.

در حین مطالعه‌ی کتاب می‌‌توانید به راحتی متوجه خلق بازی‌های زبانی و وجود ترکیب‌های خاص شوید. برخی از قسمت‌های کتاب در عین سادگی به شکلی روایت شده‌اند که بدیع و تازه به نظر می‌رسند و خواننده را غرق در خود می‌کنند.

اگر می‌خواهید چند روایت از عشق و زندگی بخوانید و اوقات دوست داشتنی را سپری کنید، این کتاب پیشنهاد خوبی است. همچنین از پرفروش‌‌ترین کتاب‌های این هفته فیدیبو بوده است.

دانلود کتاب از فیدیبو

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه