جواب تمام سوال‌هایتان اینجاست!

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
کتاب ده راز موفقیت و آرامش درونی

بعضی از کتاب‌ها را در اوقات سرگرمی می‌خوانیم و ما را سرگرم می‌کنند. بعضی از کتاب‌ها به ما آگاهی می‌دهند. کتاب‌هایی هم هستند که به هزاران سوال در ذهن ما پاسخ می‌دهند. این دسته از کتاب‌ها با ذهن و احساسات ما ارتباط برقرار می‌کنند و زندگیمان را متحول می‌کنند. در هر صورت به افرادی که قصد پیشرفت در زندگی دارند، توصیه می‌شود این کتاب‌ها را از دست ندهند. با ما همراه باشید تا در این مطلب سه کتاب که به بسیاری از سوالات ذهن شما پاسخ می‌دهند را معرفی کنیم.

ده راز موفقیت و آرامش درونی

کتاب ده راز موفقیت و آرامش درونی

کتاب صوتی «ده راز موفقیت و آرامش درونی» نوشته «وین دایر» است که با ترجمه «شقایق قندهاری» و خوانش «دانیال معنوی» منتشر شده است. این کتاب برای افرادی‌ست که تصمیم گرفته‌اند آگاهانه مسیر زندگی خود را تعیین کنند و با کمک این کتاب کوچک به موفقیت و آرامش خواهند رسید.

کتاب «ده راز موفقیت و آرامش درونی» به صورت مشروح ده راه را در قالب برنامه‌ای روزانه و کاملاً عملی ارائه می‌کند، برنامه‌ای که احساس ضعف و بی‌کفایتی را از زندگی افراد حذف می‌کند. برای آغاز، اگرچه چندان ساده نیست، اما بر آن باشید تا «ذهنی داشته باشید که پذیرای همه‌چیز است و به هیچ‌چیز وابسته نیست.»

دانلود کتاب از فیدیبو

 

قوانین زندگی

کتاب ده راز موفقیت و آرامش درونی

کتاب صوتی «قوانین زندگی» نوشته «ریچارد تمپلار» است که با ترجمه «مهدی قراچه‌داغی» و خوانش «دانیال معنوی» منتشر شده است. تمپلار قوانین زندگی را پنج دسته تقسیم می‌کند: شما، همسر شما، خانواده شما، معاشران اجتماعی شما (شامل همکاران و دوستان و سرانجام دنیا. و این‌ها را پنج دایره‌ای می‌داند که به طور ناخودآگاه پیرامون خود رسم می‌کنیم.

تامپلار معتقد است برای تک‌تک ما این این قوانین باید به شکلی تطبیق داده شوند که شرایط تربیتی، سن و موقعیت ما را لحاظ کنند. او هر فردی را نیازمند معیارهای شخصی می‌داند تا بر اساس آن رفتار کند و این‌ها را از شخصی تا شخص دیگر متغیر و برخورداری از آن‌ها را بسیار پراهمیت می‌داند. در واقع بدون داشتن این معیارها نمی‌توانیم درباره کارمان بررسی کنیم. و برعکس با داشتن آن‌ها می‌توانیم به یک کانون محکم برسیم. نقطه‌ای که هر گاه بخواهیم بتوانیم به آن مراجعه کنیم و از نو نیرو بگیریم.

این‌ها ملاک‌ها و معیارها برای رسیدن به پیشرفت و ترقی شخصی هستند. اما موضوع صرفاً درباره معیار نیست؛ بلکه سبک‌شدن، تفریح داشتن و از زندگی لذت بردن هم مطرح است.

دانلود کتاب از فیدیبو

جادوی بزرگ

کتاب ده راز موفقیت و آرامش درونی

کتاب صوتی «جادوی بزرگ» نوشته «الیزابت گیلبرت» است که با ترجمه‌ی «شهلا ثریاصفت» و خوانش «تینا میرکریمی» منتشر شده. این کتاب شماره یک پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است. «الیزابت گیلبرت» در کتاب جادوی بزرگ با همان سبک انگیزاننده و آموزنده خود به موضوع خلاقیت پرداخته است و با پرداختن به طبیعت رازآلود الهام‌بخش، از ما می‌خواهد تا با آغوش باز، از کنجکاوی‌هایمان استقبال کنیم.

گیلبرت در این کتاب به ما نشان می‌دهد که چگونه با چیزهایی که بیش از همه به آن‌ها عشق می‌ورزیم و چیزهایی که بیش از همه از آن‌ها می‌ترسیم برخورد کنیم. او نگرش‌ها، روش‌ها و عادت‌هایی را مورد بحث قرار می‌دهد که برای داشتن یک زندگی خلاقانه نیاز داریم.

گیلبرت، خاطرات و تجربیات خود را در مواجهه با مشکلاتش در زندگی و مخصوصاً روزهایی که سعی می‌کرد راه‌های خوبی برای بهتر نوشتن و ایجاد خلاقیت‌های بیشتر پیدا کند، برای ما نقل می‌کند. او با زبانی ساده و کاملاً ملموس سعی می‌کند به ما راهکارهایی برای بهتر زندگی‌کردن و استفاده از خلاقیت، ناامیدنشدن و همچنین پیگیری و تلاش بیشتر در رویارویی با مشکلات و البته نترسیدن از مشکلات در زندگی بدهد.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه