پرفروش‌ترین کتاب هفته؛ با افراد دشوار چگونه برخورد کنید!

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در ارتباطات روزمره‌مان همه ما در شرایطی قرار می‌گیریم که با افراد دشوار سر و کار داشته باشیم. شناخت ویژگی‌های این افراد به ما کمک می‌کند تا اطلاعات بهتری از آنها داشته باشیم و روش برخورد با افراد دشوار را یاد بگیریم. افراد دشوار انرژی ما را می‌گیرند و کارایی‌مان را کاهش می‌دهند اما در هر صورت باید حضور افراد دشوار در زندگی‌مان را بپذیریم. نمی‌توانیم از این افراد دوری کنیم. گاهی ممکن است افراد دشوار در شرایط مختلف سر شما فریاد بکشند و انتقادهای شدیدی به شما بکنند که درجا خشکتان بزند که اگر مدل برخورد با این افراد را بلد نباشید در طول زندگی به مشکل برمی‌خورید. انسان‌های زورگو، شاکی، کمال‌گرا ، وابسته منفی‌گرا و غیر متعهد از اینگونه افراد هستند.

کتاب روش برخورد با افراد دشوار

کتابی که به شما معرفی می‌شود در زمینه‌ی برقراری ارتباطات مفید اجتماعی است. در این کتاب می‌آموزید: در محیط کار خودتان موفق باشید، چگونه از ناسازگاری‌ها پیشگیری کنید. افراد بدقلق و بدزبان را خلع سلاح کنید، نسبت به افراد بی‌ملاحظه و مردم آزار مهربان باشید و به جای کناره‌گیری از مردم، به خوبی با همه ارتباط برقرار کنید و سرانجام می‌آموزید چگونه روی پای خود بایستید.

بهتر است بدانید تانگ در زبان انگلیسی به معنای زبان است و فو اشاره به هنرهای رزمی دارد. پس تانگ‌فو به این معناست که با استفاده از روش‌های مشابه با هنرهای رزمی، ذهن و زبانتان را تقویت کنید تا بتوانید ماهرانه از خودتان حمایت کنید و در برابر افراد پرخاشگر و بدقلق احساس سرخوردگی نکنید.

هدف تانگ‌فو این است که چگونه می توانید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید تا کسی نتواند با حرف هایش شما را آزار دهد و زمانی که کسی شما را برمی انگیزد، بتوانید با استفاده از روش های این کتاب که ذهن و زبان را تقویت می کند، ماهرانه از خود حمایت کنید.

یک ویژگی بسیار خوب کتاب «روش برخورد با افراد دشوار» این است که تمام روش‌هایی که در برخورد با افراد دشوار باید یاد بگیرید را در قالب مثال‌هایی توضیح داده تا درک آنها برایتان راحت‌تر باشد.

هیچکس از مصاحبت با افراد بدقلق لذت نمی‌برد. ولی این هم بخشی از زندگی روزمره است و باید مواجهه درست با آن را یاد بگیرید.

کتاب «روش برخورد با افراد دشوار» از پرفروش‌ترین کتاب‌های فیدیبو بوده که می‌توانید این کتاب را از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه