اگر به دنبال رازهای کسب ثروت هستید؛ این مطلب را از دست ندهید!

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
کتاب هایی درباره ثروت

همه ما چیزهای زیادی در زندگی می‌خواهیم، اما اغلب نمی‌دانیم چگونه به رویاهای‌مان دست‌یابیم، یا چگونه از جایگاهی که هستیم به جایی که می‌خواهیم برسیم. در واقع در پی داشتن زندگی موفق، با اندوخته‌های مالی بسیار هستم. با ما همراه باشید تا در این مطلب کتاب‌هایی را به شما معرفی کنیم تا از رازهای کسب ثروت بیشتر بدانید.

رازهای کسب ثروت

کتاب هایی درباره ثروت

راز دستیابی به موفقیت فردی و ثروت این است که با خود واقعی‌تان رو راست باشید و به بیشترخواهی ادامه دهید. برخی حالت‌ها، ممکن است ایده‌ی بیشترخواهی را دوست داشته باشند، اما همه‌ی راه را نمی‌روند و آن را از ته دل نمی‌خواهند. برای کسب موفقیت، باید آن را به‌قدری بخواهیم که وقتی آن را به‌دست نمی‌آوریم از نداشتن آن آسیب ببینیم. در همین زمان، باید بیاموزیم چگونه آن آسیب‌ها را التیام بخشیم تا بتوانیم طعم شادی درونی را بچشیم. هنگامی‌که در مقابل امواج احساسات منفی مانند ناراحتی، ناامیدی و مانند این‌ها ایستادگی می‌کنیم، باید قادر باشیم لذت، عشق، اطمینان و آرامش درونی را آگاهانه بیابیم و آرزوی موفقیت و رسیدن به ثروت را در سر بپرورانیم.

دانلود کتاب از فیدیبو

۵ درسی که یک میلیونر به من آموخت دربارۀ زندگی و ثروت

کتاب هایی درباره ثروت

امروزه مشکلات مالی عامل و مسبب از هم گسیختگی پیوندهای زناشویی، ناهنجار شدن روابط خانوادگی و به مخاطره افتادن تندرستی است و بیشترین زمینه را برای اعمال و رفتار مجرمانه فراهم می‌کند. در نتیجه اهداف و رؤیاهای آحاد مردم به کابوس تبدیل می‌شود. اما خبر خوب آن است که اگر پنج درس در این کتاب را آویزۀ گوش کرده و از آن پیروی کنید موانع و تنگناهایی را که به آنها اشاره شد پشت سر گذاشته و آنچه را که به راستی می‌خواهید ـ محبت و توفیق و شادمانی و روابط دلخواه و کار رضایت‌بخش و تندرستی و ثروت و توانگری و آرامش درون ـ به دست خواهید آورد. این اصول نه تنها در زندگی خانوادگی، بلکه در تمام امور سازنده و رهگشا بوده است. مطالب این کتاب به گردآوری ثروت و تمول محدود نمی‌شود. هدف اصلی‌اش تأکید بر این نکته است که چگونه غل و زنجیری را که به دست و پایتان بسته شده باز کنید و امور مالی خود را در راه صحیح هدایت کنید.

دانلود کتاب از فیدیبو

افزایش هوش مالی شاهراه ثروت

کتاب هایی درباره ثروت

هر آموزشی دارای ارزش است و هر آموزشی می‌تواند مفید باشد، مشروط بر این‌که شما استعدادهای خدادادی خود را کشف و توسعه دهید. من به عنوان طرفدار سرمایه‌داری دموکراتیک، بر این باورم که آموزش، نقشی حیاتی در سعادت اقتصادی کشور ما دارد، اگر قرار باشد مردم به ظرفیت کامل خود پی‌ببرند، آموزش امری حیاتی است، و قطعاً چنانچه قرار باشد افراد مسئولیت شرایط خودشان را به عهده بگیرند و در این مهلکه‌ی اقتصادی که ما در آن به سر می‌بریم، رشد کنند، آموزش امری واجب است. به همین دلیل است که تلاش‌های رابرت کیوساکی را تحسین می‌کنیم. او کسی است که امکانات آموزش مالی را برای کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند، امنیت مالی و نیز منابعی برای تحقق بخشیدن به رؤیاهایشان داشته باشند، فراهم آورده است. این‌که شما این کتاب ارزنده را می‌خوانید، به این معناست که در مسیری درست برای بهسازی خود و کشورتان گام برمی‌دارید.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. فرهام

    خیلی ازین کتاب ها مفاهیم تکراری دارن
    کلن داستان اینه که یه کتابی مثل ثروتمندترین مرد بابل رو میخونن،پدر پولدار و بی پول رو میخونن و همینطور بیندیشید و ثروتمند شوید
    بعد میشینن یه کتاب سرهم میکنن و یه اسم جدید واسش میذارن!!!
    فک نکنم هیچکس به اندازه من ازین کتابا خونده باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه