کلیپی جالب و متفاوت از آئودی R8 جدید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در صفحه‌ی رسمی آئودی اسپرت در اینستاگرام، کلیپی منتشر شده که آئودی آر ۸ جدید را در حال رقص نشان می‌دهد! البته در دل این کلیپ، اسرار دیگری هم نهفته شده که در ادامه نظر شما را به آن‌ها جلب می‌کنیم.

همان‌طور که قبلا هم اشاره‌ای کردیم، آئودی قرار است با مدل‌های جدیدی مثل RS 4 Avant،RS5 و e-tron sportback در نمایشگاه خودرو فرانکفورت حاضر شود. البته کلیپی جالب و متفاوتی که در ادامه می‌بینید که نشان می‌دهد بجز مدل‌های گفته‌ شده، مدل جدید R8 را هم در این رویداد هیجان‌انگیز می‌بینیم. در این کلیپ مشخصا R8 را در حال دونات زدن می‌بینیم. این کلیپ نشان می‌دهد که سیستم انتقال نیروی آن، محور عقب محرک است، چراکه خودروهای محور عقب محرک می‌توانند از سمت جلو دونات بزنند (دونات نام همین حرکت نمایشی است).

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، در مورد مشخصات فنی و موتوری R8 احتمال می‌رود که آئودی، پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱۰ سیلندر خورجینی با حجم ۵.۲ لیتر یا پیشرانه‌ای توربوشارژ با حجم کم‌تر را برای محصول جدید خود درنظر گرفته باشد. در ادامه می‌توانید تصاویری از آئودی R8 دیفرانسیل عقب با پیشرانه‌ی سوپرشارژ ۵۶۰ اسب‌بخاری که مجوز تردد در جاده هم دارد را ببینید.

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه