کلیپ‌بورد ابری مایکروسافت معرفی شد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت از کلیپ‌برد ابری خودش رونمایی کرد.  این قابلیت به‌زودی به سیستم عامل ویندوز ۱۰ اضافه خواهد شد. کلیپ‌برد ابری مایکروسافت باعث می‌شود که کاربران بتوانند چیزی را روی سیستم عامل ویندوز کپی کنند و آن را روی iOS یا گوشی اندرویدی خودشان پیست کنند. این ویژگی چیزی شبیه به کلیپ‌بورد ابری اپل می‌ماند که کابران می‌توانند چیزی را از روی سیستم‌های مگ خودشان روی آیفون کپی کنند. البته سیستم اپل کاملا در اختیار دستگاه‌های خودش قرار دارد و این در حالیست که کلیپ‌برد ابری مایکروسافت روی ویندوز، اندروید و iOS کار می‌کند.

براساس گفته مایکروسافت کلیپ‌بورد مایکروسافت در برنامه آفیس هم کار می‌کند و کاربران می‌توانند مدارک آفیس را روی پلتفرم‌های دیگر هم پیست کنند.

مایکروسافت تصمیم گرفته به جای اینکه خودش یک سیستم عامل موبایلی داشته باشد، سرویس‌های خودش را روی پلتفرم‌های دیگر گسترش دهد. در حال حاضر این شرکت به واسطه پتنت‌های اندروید کلی پول از این سیستم عامل در می‌آورد. پولی که از فروش گوشی‌های ویندوز فونی بیشتر بود. حالا این شرکت می‌خواهد نفوذ خودش را به این شکل در بازار موبایل زیاد کند. این شرکت با سرویس‌هایش می‌تواند کاری کند که گوشی‌های اندرویدی و iOS بیش از پیش ویندوزی شوند.

منبع: The Verge
telegram_ad2_1

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. امیر

    عالی 🙂
    من که راضیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه