داخل کپسول‌های هایپرلوپ چه شکلی است؟

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ساختار سیستم حمل و نقل هایپرلوپ را برای کسی که تا به حال حتی اسم‌اش را هم نشنیده است، توضیح دهید؛ احتمالا عکس‌العمل خوبی نمی‌بینید. افراد دوست ندارند خودشان را در قطاری که پنجره ندارد و با دو برابر سرعت صوت حرکت می‌کند، محبوس کنند. یک استارتاپ جدید، سعی کرده است تا ترس‌های ناشی از سوار شدن هایپرلوپ را با معرفی هر چه بهتر آن، از بین ببرند.

قرار است هایپرلوپ پنجره هم داشته باشد، اما پنجره‌هایی که صفحه نمایش هستند.

شرکت Hyperloop Transportation Technologies مشغل کار روی طرح‌هایی از هایپرلوپ است؛ سیستمی که در حال حاضر وجود ختارجی ندارد. این شرکت دیروز در کنفرانسی در وین، ویدیویی را به نمایش گذاشت که داخل یک قطار هایپرلوپ و تجربه‌ی آن را به تصویر می‌کشد.

شرکت Hyperloop Transportation از کپسول‌های جدیدی رونمایی کرده است که با استفاده از فیبر کربنی بسیار قوی ساخته شده‌اند. این شرکت می‌خواهد امنیت کپسول‌ها را با طراح‌های‌اش، اثبات کند.

در ویدیو و تصاویر منتشر شده، می‌توانیم ببینیم که قرار است هایپرلوپ پنجره هم داشته باشد؛ البته این پنجره‌ها ویدیویی از پیش ضبط شده را نشان می‌دهند. این تصاویر حتی مسیر حرکت چشم و سر شما را دنبال می‌کنند تا حتی اگر سر یا چشم‌تان را تکان دادید، تصاویر واقعی به نظر برسند.

می‌توانید در ادامه، ویدیو و تصاویری که قرار است کاری کند تا ترس شما از هایپرلوپ بریزد را ببینید.

Hyperloop Interior (1) Hyperloop Interior (2) Hyperloop Interior (3) Hyperloop Interior (4)

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه