[گالری عکس] لندروور دیسکاوری جدید آمده که کولاک کند

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لندروور دیسکاوری

«لندروور دیسکاوری» (Land Rover Discovery) دوباره بازگشته و کاملا خارق‌العاده به نظر می‌رسد. عنوان لندروور دیسکاوری در سال ۲۰۰۴ کنار گذاشته شد و نام‌های LR3 و LR4 جای آن را گرفتند. اما طرحی اصلی کار همچنان تداوم داشت: هفت صندلی سرنشین، نماهای عالی و بهره‌گیری از بهترین امکانات و قابلیت‌های ماجراجویی و حرکت در جاده خاکی.

حالا لندروور دیسکاوری جدید آمده و این هفته در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد. قیمت این خودرو از ۴۹۹۹۰ دلار شروع می‌شود و در اواسط سال آینده میلادی به فروش خواهد رفت. این خودرو با ویژگی‌ها و امکانات زیادی وارد بازار می‌شود، از جمله اینکه می‌توانیم با استفاده از اپلیکیشن یک گوشی دو ردیف عقب را جمع کنیم.

این خودرو با ۹ درگاه USB، شش جایگاه شارژ ۱۲ ولتی یک هات‌اسپات WiFi عرضه می‌شود. هر سه ردیف می‌توانند به صندلی‌های گرمابخش مجهز شوند. دو ردیف اول می‌توانند خنک هم بشوند. صندلی‌های جلو هم می‌توانند قابلیت ماساژدهی داشته باشند.

لندروور یک مچ‌بند به نام Activity Key دارد که با آن می‌توان خودرو را قفل کرد، در عین حال کلید عادی آن غیرفعال می‌شود و درون خودرو می‌ماند. لندروور می‌گوید کسی که مچ‌بند را پوشیده می‌تواند از فعالیت‌های بیرون از خانه‌اش مثل دویدن، شنا کردن یا دوچرخه‌سواری کردن لذت ببرد بدون اینکه مجبور باشد کلید خودرو را همه جا با خودش ببرد.

این خودرو دو گزینه موتور با اسب بخار ۳۴۰ و ۲۵۴ دارد. موتور اولی از نوع ۶ سیلندر V شکل با ظرفیت ۳ لیتر است و ۴۵۰ نیوتون متر گشتاور نیرو دارد. موتور دومی توربوشارژ است و ۶ سیلندر V شکل دارد و از گشتاور نیروی ۶۰۰ نیوتون متر بهره می‌برد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Alireza.A

    هیچ SUV مثل لندروور نمی شه, هم بسیار لوکس, هم فوق العاده قدرتمند و خیلی زیبا.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه