گرافیک نینتندو NX چیزی بین PS3 و PS4 است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موقع بازی کردن، گرافیک چقدر اهمیت دارد؟ برای بعضی بازی‌کننده‌ها این موضوع خیلی مهم است اما خیلی‌های دیگر هستند که واقعا اهمیتی به گرافیک نمی‌دهند. به جز این‌ها هنوز هم عده‌ای (اگرچه اندک) هستند که بازی‌های MUD را دنبال می‌کنند؛ یعنی بازی‌هایی که کاملا متن‌محور بوده و تقریبا همه‌چیز آن در ذهن و تصورات بازی‌کننده می‌گذرد.

نینتندو پیش از این هم اشاره کرده بود NX قرار است بیش‌تر روی بازی‌ها تمرکز داشته باشد تا مشخصات فنی.

اساسا مساله‌ی اصلی برای بسیاری افراد این است که بازی به‌تنهایی به‌اندازه‌ی کافی جذاب هست و به همین خاطر گرافیک نباید اهمیت چندانی داشته باشد. این همان ایده‌ای است که نینتندو دنبال می‌کند و از همین رو گرافیک کنسول در دست عرضه‌ی نینتندو NX تفاوت زیادی با مدل‌های قبلی نخواهد داشت. بنا به گزارش MCV با استناد به منابع معتبر، کیفیت گرافیک نینتندو NX چیزی میان PS4 و PS3 خواهد بود.

کیفیت گرافیک PS3 در زمان خود بسیار خوب و مقبول بود اما به‌هرحال در مقایسه با کنسول‌های جدیدتر کمبودهایی هم دارد. به این ترتیب این‌که گفته می‌شود کیفیت گرافیک کنسول جدید نینتندو چیزی بین PS4 و PS3 است، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنان که نینتندو پیش از این هم اشاره کرده بود NX قرار است بیش‌تر روی بازی‌ها تمرکز داشته باشد تا مشخصات فنی.

The-Legend-of-Zelda-Breath-of-the-Wild_2016_06-14-16_006

صحنه‌ای از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

سایر شایعاتی که درمورد ویژگی‌های NX گفته شده، درباره‌ی میزان قابل‌حمل بودن این دستگاه است؛ گفته می‌شود این کنسول می‌تواند با یک داک یا استند در خانه هم با یک دستگاه تلویزیون قابل‌استفاده باشد. به‌جز این‌ها تصاویری هم از شکل و شمایل این کنسول منتشر شده که البته هنوز هیچ‌کدام از این اخبار به تایید رسمی نرسیده‌اند.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar arian

    گرافیک همیشه آخرین چیزی هست که اهمیت داره این رو CryEngine با برهان خلف اثبات کرده …

    1. Avatar بنیامین ت.د

      من از طرفدارای نینتندو هستم اما واقعا گرافیک تا یه اندازه ای مهمه
      فقط امیدوارم بشه بازی هارو با رزولیشن ۴k اجرا کرد و کنسول از open gl 4.5 و واقعیت مجازی پشتیبانی کنه و رم حتما ۸ باشه همین ۴ گزینه باعث میشه بازی ساز ها به سمتش برن و بتونن براش بازی هاشون رو بفرستن و از اینا مهم تر اگه گرافیک از ps4 پایینتره باید کنسول دستی باشه باشه وگرنه با اومدن کنسول های جدید که قراره قویتر بشن دیگه فکر نکنم بتونه فروش خوبی داشته باشه
      البته من فکر میکنم این خبر ۱۰۰٪ اشتباه باشه گرافیک NX باید از ps4 هم قویتر باشه برای این که نینتندو جایی گفته بود برای این کنسول روی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تمرکز خاصی داره اگه این حرف درست باشه فکر میکنم گرافیک چیزی در حد gtx 1060 باید باشه یا gtx1070 در غیر این صورت باید سیستم نرم افزاری خیلی قدرتمندی داشته باشه که بتونه از vr و ar به خوبی پشتیبانی کنه

    2. Avatar علی

      برای من مهم ترین چیزه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه