[گزارش تصویری] دومین سمینار زمستانی دانشگاه شریف به پایان رسید

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز دوم سمینار زمستانی مباحث پیشرفته در علوم و مهندسی کامپیوتر، صبح امروز کار خود را پی گرفت و نهایتا در ساعت ۶ بعد از ظهر به کار خود پایان داد. این سمینار را انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف با حمایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌‌کالا برگزار کرد.

نطق اصلی که آغازگر مراسم امروز در محل تالارهای دانشگاه شریف بود با سخنرانی دکتر بنفشه بهزاد همراه بود. دکتر بهزاد استاد حوزه سیستم‌های اطلاعاتی در دانشگاه لانگ بیچ ایالت کالیفرنیا است. او دکترای خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه ایلینوی گرفت و از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف است. حوزه تحقیقات او تئوری بازی‌ها و کاربرد آن در سلامت عمومی و شبکه‌های اجتماعی است.

پس از پایان یافتن سخنرانی دکتر بنفشه بهزاد و یک استراحت و پذیرایی کوتاه، سخنرانی‌ها مثل دیروز در سه سالن به شکل موازی آغاز شدند.

img_3206

این مراسم که تا ساعت ۶ بعد از ظهر ادامه داشت چند‌بار برای استراحت حضار و یک بار برای صرف نهار متوقف شد و نهایتا با پرسش‌ و پاسخ‌های نهایی به آیین اختتامیه رسید.

سخنران‌های این مراسم در روز پایانی افرادی چون علی شریفی زرچی برنده مدال طلای المپیاد جهانی انفورماتیک و محقق در دانشگاه کلرادو، فرنود صالحی دانشجوی دکتری در موسسه پلی تکنیک فدرال لوزان که در حوزه یادگیری ماشینی تحقیق می‌کند، علی اهری محقق علمی در موسسه FZI کارلسروهه در آلمان، شایان بردبار دانشجوی دکتری در دانشگاه ایلینوی، مهسا محمدی کاجی دانشجوی دکتری در موسسه تکنولوژی کارلسروهه، حسین اخلاق‌پور محقق و دارای سوابق مدیریتی در شرکت‌هایی چون velt و ebay، علی موسوی دانشجوی دکتری در دانشگاه رایس، امین صادقی عضو هیات علمی دانشگاه ایلینوی، نعیمه امیدوار دانشجوی دکتری در دانشگاه علم و تکنولوژی هنگ‌ کنگ، امیر زندیه، امیر شیخ‌ها و محمد جواد فرجی از دانشجویان دوره دکتری در موسسه پلی تکنیک فدرال لوزان، بودند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این سمینار را ببینید:

‌ ‌

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar احمد

    اینها همه شون مدال اورده اندیااولی تنها مدال اورده بودfzi یعنی چه لطفاتوضیح دهید ممنون

  2. Avatar عباسی

    خروجی جلسشون چی بود ؟؟؟؟؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه