گلکسی نوت ۷ سال آینده دوباره به بازار می‌آید؟

۲۶ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیگر هر کسی که خبرهای دنیای تکنولوژی را دنبال کند می‌داند چه برسر گلکسی نوت ۷ شرکت سامسونگ آمد و چرا و چطور این گوشی از بازار جمع‌آوری شد. پس از جمع شدن این گوشی سوال‌های زیادی ذهن بسیاری از کاربران و تحلیل‌گران را به خود مشغول کرد. یکی از این سوال‌ها این بود که سامسونگ قصد دارد با این همه گوشی جمع‌آوری شده دقیقا چه کند؟ این گوشی‌ها کاملا نابود می‌شوند یا اجزای‌شان قرار است جدا شوند و بازیافت شوند؟ قرار است اجزای نوت ۷ در گوشی‌های آینده سامسونگ استفاده شوند؟ به هر حال همه این تصمیم‌ها می‌توانند گزینه‌های محتمل شرکت سامسونگ باشند. اما یک گزینه دیگر هم هست، گزینه‌ای که کمی ترسناک به نظر می‌رسد.

یک گزارش می‌گوید سامسونگ این گزینه‌ را هم در نظر دارد که گوشی‌های نوت ۷ ریفربیشد شده را در بازارهایی مثل هند و ویتنام به فروش برساند. به این شکل کمی از ضرر بزرگ مربوط به این گوشی جبران می‌شود و سامسونگ هم دیگر لازم نیست این مدل‌ها را نابود کند.

شاید ایده مطرح شده در نگاه اول بد به نظر نرسد اما با در نظر گرفتن اینکه سامسونگ هنوز نمی‌داند مشکل نوت ۷ دقیقا چه بود ارسال دوباره این گوشی به بازار چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد.

از طرفی مطمئنیم سامسونگ اصلا دوست ندارد سال ۲۰۱۷ هم پر شوند از خبرهای انفجار نوت‌های ۷ ریفربیشد شده در هند و ویتنام. به هر حال باید دید سرنوشت نوت‌های ۷ ‌ای که روی دست سامسونگ مانده‌اند چه خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar حامد

    سلام خدمت اعضای دیجی کالا . من از اطلاعاتی که در اختیار ما قرار میدید سپاس گذارم.

  2. Avatar Ahmad

    بازیافت !!! بابا رم دوربین پردازنده همش در قالب اس ۸ البته با کلی تبلیغات به دسته مشتریان عزیز و عاشقان نوت بر میگرده ولی خداییش بعد ۶ ماه نفهمیده گوشیش چرا میترکه بعد داره رو اس ۸ کار میکنه

  3. Avatar mehrad

    خدایش گوشی فوق العاده قوی هست اگه همین نسخه رفرش خوب از کار دربیاد یکی میخرم البته بستگی داره که توی هند یا ویتنام مشکلی نداشته باشن

  4. Avatar mahdispd

    من چه قدرررر به شما نویسندگان دیجی کالا مگ گفتم که اقا جان شما که با اینا در ارتباط این بهشون بگین یکیشو رایگان توسط شما بدن به من. گفتم حتی اگر نمیشه هم بهم بگین بهم جواب بدین که اقا نمیشه چه قدر التماستون کردم اصلن بهم جواب ندادین
    الانم میدونم این کامنتم هم تایید نخواهد شد

    1. Avatar محمد

      -____-

  5. Avatar مهران

    وای خدا چه رویی داره این سامسونگ. تا ۱میلیون نفر تلفات نده ول نمیکنه.

  6. Avatar احمد

    حالا که شرکت سامسونگ تصمیم گرفته نوت۷ در سال آینده روانه بازار کند. باید کل مشکلات نوت را حل کند که دوباره انفجار بزرگی رخ ندهد و همه که به سوی آیفون رفته اند دوباره به سوی سامسونگ باز گردند و به شرکت سامسونگ اعتماد کند. سامسونگ نباید در نوت ۷که سال آینده می خواهد وارد بازار شود کمی با تاخیر از گوشی رونمایی شود که مشکل باتری یا مشکل چیست نداشته باشد وبا خیال راحت وارد بازار شود. که همه ی مشتریان به سوی آیفون رفته اند دوباره به سوی سامسونگ باز گردند.

  7. Avatar Navid

    حالا باز بیاین بگین سامسونگ به فکر مشتریاشه … احترام میزاره … فلان …
    با این کارش یعنی جون مردم هند و ویتنام از بقیه کم ارزش تره!
    واقعا که …
    آفرین به این همه احترام و اینا

  8. Avatar Mёy$αM

    ضرر که میکنه
    گوشی رفرش رو به قیمت بالا که نمیخرن تازه اسمشم بد نام شده:)
    خلاصه بازیافت کنه بهتره به نظرم

    1. Avatar رضا

      بهتر نیس بجای نظرات طنز گونه و خالی از هر بار علمی یا خبری واقع بین باشیم و بجای تعصب روی یک برند خاص که ناشی از خرید یک گوشی یا تبلت از آن برند بوجود امده خودمان را مضحکه نکنیم؟

      1. Avatar Mёy$αM

        سلام
        دوست عزیز الان نظر من طنز گونست؟
        من گفتم گوشی ای که یکبار دست مشتری رفته رو به عنوان نو نمیرخن!
        حالا تو هرچقدر اینو ردیفش کن بازم نو نیست یکبار استفاده شده
        و نوشتم بازیافت کنه بهتره
        چرا؟چ.ن اگر در گوشی های جدیدش از قطعات این گوشی استفاده کنه دیگه مجبور نمیشه ضرر کنه و پول قطعه نو رو میگیره
        حالا دوستان قضاوت کنن نظر من طنز گونه بوده یا شما!
        موفق باشید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه