گلکسی نوت ۹ با اسم رمز Crown در حال ساخت است

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که نوت ۸ معرفی شده و در حال حاضر کاربران در حال استفاده از این گوشی هستند به نظر منطقی می‌رسد که سامسونگ آرام آرام برای پرچم‌دارهای جدیدش برنامه‌ریزی کند. علاوه بر دو پرچم‌دار جدید یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، باید منتظر گلکسی نوت ۹ هم باشیم.

این شایعات و اخبار از کشور کره‌جنوبی و ظاهرا از طریق برخی قطعه‌سازان این کشور که در فرایند ساخت نوت ۹ شرکت دارند منتشر شده است.

براساس جدیدترین شایعات سامسونگ همین روزها توسعه اولیه گلکسی نوت ۹ را آغاز کرده است. این گوشی جدید در حال حاضر با اسم رمز «Crown» شناخته می‌شود و انتظار داریم در اواخر تابستان سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود. این اسم رمز هیچ اطلاعات بخصوصی را درباره دستگاه در اختیارمان نمی‌‎گذارد؛ اتفاقی که چندان هم عجیب نیست و طبیعی به نظر می‌رسد. صرفا این ماجرا بهمان نشان می‌دهد که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای برداشتن قدم بعدی در حوزه معرفی گوشی‌های نوت است.

این شایعات و اخبار از کشور کره‌جنوبی و ظاهرا از طریق برخی قطعه‌سازان این کشور که در فرایند ساخت نوت ۹ شرکت دارند منتشر شده است.

به هر حال فعلا ماه‌ها زمان لازم است تا این شایعات شکل جدی‌تری به خود بگیرند و اطلاعات دقیق‌تری درباره سامسونگ گلکسی نوت ۹ در اختیارمان قرار بگیرد.

یکی از ویژگی‌هایی که بسیار منتظریم درباره‌اش بشنویم ماجرای استفاده از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش است. گفته می‌شد که ممکن سامسونگ در گلکسی اس ۸ از این تکنولوژی استفاده کند و وقتی در اس ۸ شاهد حضور حسگر در پشت گوشی بودیم گفته شد حسگر اثر انگشت در نوت ۸ به زیر صفحه‌نمایش منتقل خواهد شد. این اتفاق با معرفی نوت ۸ دوباره به تعویق افتاد و حال بعضی از کارشناسان معتقدند بلاخره باید با معرفی نوت ۹ منتظر استفاده از این تکنولوژی باشیم.

منبع: Phone Arena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حمید رضا

    بعله. اگه عمری باقی باشه خواهیم دید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه