گلکسی A41 سامسونگ با تراشه مدیاتک عرضه می‌شود

۱۱ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی A41

گلکسی A41 سامسونگ که قرار است در آینده نزدیک معرفی شود، در سایت بنچمارک Geekbench رویت شده است. طبق این بنچمارک منتشر شده، گلکسی A41 از تراشه هلیو P65 مدیاتک بهره می‌برد. طبق برخی شایعات مطرح شده، سامسونگ در سال جاری قصد دارد برای برخی از گوشی‌های میان‌رده خود از تراشه ۵G مدیاتک استفاده کند.

هلیو P65 روی هم رفته تراشه قدرتمندی محسوب می‌شود و از دو هسته Cortex-A75 و ۶ هسته Cortex-A55 بهره می‌برد ولی از آنجایی که با فناوری ساخت ۱۲ نانومتری تولید شده، از لحاظ بهینه بودن به پای اگزینوس ۹۶۱۱ نمی‌رسد که یک تراشه ۱۰ نانومتری به شمار می‌رود. باید خاطرنشان کنیم که سامسونگ اخیرا تصمیم گرفته فرایند ساخت برخی از گوشی‌های خود را به شرکت‌های چینی موکول کند و وجود تراشه مدیاتک شاید حاکی از این باشد که گلکسی A41 در چین توسط تولیدکننده ثالث ساخته می‌شود.

گلکسی A41

در این بنچمارک همچنین به رم ۴ گیگابایتی این گوشی هم اشاره شده است. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، ظاهرا گلکسی A41 از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. البته هنوز نمی‌دانیم که در پنل پشتی در کل چند دوربین تعبیه شده است. برای دوربین سلفی هم باید انتظار بهره‌گیری از سنسور ۲۵ مگاپیکسلی داشته باشیم. در نهایت گفته می‌شود انرژی این گوشی را یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و برای مقایسه باید بگوییم باتری گلکسی A40 مبتنی بر ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

منبع: SamMobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ...

    بعضی ها میگن سامسونگشون خراب شده ولی دلیل این نیست که همه ی محصولات سامسونگ بده

  2. Avatar مهسا

    منم با نظرتون موافقم که کمی مشکلات و نقایص فنی توی این سری از گوشی ها ایجاد شده .
    اما در حال حاضر یکی از بهترین و باکیفیت ترین گوشی ها از سامسونگ هست و با اینکه من از چندین نوع شرکت گوشی خریداری کردم اما سامسونگ از تمام آنها بهتر بوده
    اما در آینده نمیدونم سامسونگ همینطوری خوب میمونه یا نه

  3. Avatar داود

    تا حالا ده تا گوشی سامسونگ خرید داشتم ولی این آخرین گوشی سامسونگ که a۱۰ خریدم خود به خود بردش سوخت دو ماه خریداری شده بود فرستادم نمایندگی قبول نکرد به هر کی برسم میگم سامسونگ نخرین تلوزیون سامسونگ مونم سوخت شرکتش حقه باز شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه