دو گوشی گلکسی A5 و A7 سال ۲۰۱۷ به ویژگی Live focus مجهز می‌شوند

۱۶ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی گلکسی A7 سال 2017

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد یکسری ویژگی جدید به دوربین دو گوشی گلکسی A5 و گلکسی A7 سال ۲۰۱۷ اضافه کند. ویژگی‌هایی که آن ها روی دو گوشی گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس که همین چند وقت پیش معرفی شدند، دیده‌ایم. البته ویژگی‌های دوربین گلکسی A8 به واسطه سخت افزاری است که برای آن در نظر گرفته شده، اما سامسونگ قصد دارد این ویژگی‌ها را به صورت نرم‌افزاری روی گوشی‌های A5 و A7 سال ۲۰۱۷ قرار دهد.

یکی از ویژگی‌های جدید Selfie Focus نام دارد که به دوربین جلو اضافه می‌شود. در حالی که گوشی‌های سری A سال ۲۰۱۷ به دوربین دوتایی در جلو مجهز نبودند، این ویژگی باعث می‌شود که کاربران بتوانند با همان یک دوربین جلو عکس‌های بوکه ثبت کنند. گفته شده برای اینکه این ویژگی خوب کار کند باید نور محیط در سطح بسیار خوبی باشد.

در به‌روزرسان جدید با ویژگی دیگری به اسم تنظیم کننده رنگ‌ها را مشاهده خواهید کرد. دوربین پشت این گوشی‌ها هم یکسری قابلیت واقعیت افزوده به دست می‌آورد. این دو گوشی به واسطه به‌روزرسان جدید امن‌تر هم خواهند شد.

برای دریافت به‌روزرسان جدید به منوی Settings بروید و وارد قسمت Software update شوید و  Download Updates Manually را انتخاب کنید. هنوز اعلام نشده که این به‌روزرسان در چه تاریخی برای منطقه‌های مختلف منتشر می‌شود.

منبع: sammobile

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه