گوشی‌های گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس سال ۲۰۱۸ رسما معرفی شدند

۲۸ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گلکسی A8

گوشی‌های گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس مدل سال ۲۰۱۸ شرکت سامسونگ امروز معرفی شدند. این گوشی‌ها جایگزین مدل‌های A5 و A7 سال ۲۰۱۷ خواهند شد. دو مدل جدید بیش از هر زمان دیگر به پرچم‌داران سری S نزدیک شده‌اند.

در بخش جلویی گوشی شاهد حضور دو دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی هستیم. از طریق ویژگیLive Focus می‌توانید بک‌گراند تصویر را مات کنید و افکت بوکه را در تصاویر به کار ببرید. این امکان از طریق سوییچ کردن بین دو دوربین جلویی اتفاق می‌افتد.

گلکسی A8 پلاس

دوربین اصلی گوشی هم بروزرسانی شده و شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم بازتر f/1.7 هستیم. لرزشگیر دیجیتال به قابلیت‌های این دوربین اضافه شده تا شاهد ویدیوهایی با ثبات بیشتر باشیم.

همانطور که انتظار داشتیم گلکسی A8 و A8 پلاس از نمایشگرهای بدون حاشیه شبیه به سری S بهره می‌برند و کیفیت ۱۰۸۰p+ دارند. این مدل‌ها اولین گوشی‌های سری A به حساب می‌آیند که از Gear VR هم پشتیبانی می‌کنند.

باید نهایتا به قیمت این دو مدل هم اشاره کنیم. گلکسی A8 سال ۲۰۱۸ به قیمت ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد در حالی که گلکسی A8 پلاس قیمتی معادل ۶۰۰ دلار دارد.

مدل کوچکتر یعنی گلکسی A8 نمایشگر ۵.۶ اینچی دارد در حالی که مدل بزرگتر ۶ اینچی است. با این گوشی‌ها می‌توانید از خدمات Samsung Pay بهره‌مند شوید، این مدل‌ها ضد آب‌اند و گواهینامه IP68 دارند در عین حال از تکنولوژی شارژ سریع از طریق USB-C هم پشتیبانی می‌کنند. ظرفیت باتری‌های این دو مدل به ترتیب ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

این دو گوشی از اندروید ۷.۱ نوقا استفاده می‌کنند که برای گوشی‌های سال ۲۰۱۸ تا حدی ناامید کننده به نظر می‌رسند.

درون این دو گوشی از تراشه هشت‌هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۵ استفاده شده. این پردازنده در گلکسی A8 در کنار رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به کار رفته در حالی که مدل بزرگتر حافظه ۳۲ گیگابایتی با ۴ گیگ رم و حافظه ۶۴ گیگابایتی با ۶ گیگ رم دارد.

باید نهایتا به قیمت این دو مدل هم اشاره کنیم. گلکسی A8 سال ۲۰۱۸ به قیمت ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد در حالی که گلکسی A8 پلاس قیمتی معادل ۶۰۰ دلار دارد.

‌‌

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    یک دیدگاه
    1. Avatar وحید

      ۶۰۰ دلار برای یک گوشی میان رده اشتباه محض خریدنش
      به جای خرید این گوسی گلکسی اس ۸ میشه گرفت که پرچمدار سامسونگ هم بوده از هر لحاظی حساب کنی اون بهتره
      جدیدا سامسونگ قیمتای فضایی میده برا گوشیاش

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه