آغاز فروش گلکسی S7 Edge Injustice Edition فردا در کره‌جنوبی

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خبری خوش برای ساکنان کشور کره جنوبی که منتظر عرضه سامسونگ گلکسی S7 edge Injustice Edition بودند منتشر شده است. این گوشی در کره جنوبی از فردا یعنی روز دوشنبه ۲۴ خرداد به فروش خواهد رسید.

باید به این نکته اشاره کرد که فعلا هزار دستگاه از این گوشی عرضه خواهد شد و صرفا هم باید برای خرید این نسخه از فروشگاه آنلاین سامسونگ استفاده کنید. قیمت گوشی حدود ۱۰۲۵ دلار خواهد بود. ۳۰ نفر اولی که این گوشی را خریداری کنند در کنار بسته دریافتی یک فیگور بتمن دریافت می‌کنند. همراه با گوشی یک هدست واقعیت مجازی سامسونگ هم درون بسته خریداری شده خواهد بود.

مدتی پیش مشخص شد که این گوشی در روسیه به قیمت ۱۲۳۰ دلار فروخته خواهد شد، مطلبی که باعث شده بود برخی قیمت گوشی را زیاد از حد گران ارزیابی کنند. باید در نظر داشت که خرید یک سامسونگ گلکسی S7 edge در روسیه حدود ۷۶۵ دلار خرج بر می‌دارد. البته وجود هدست واقعیت مجازی تا حدی قیمت گران سامسونگ گلکسی S7 edge Injustice Edition را تعدیل می‌کند. این گوشی در کشورهای حوزه آمریکای لاتین، چین، سنگاپور و اندونزی هم عرضه می‌شود. قیمت این نسخه در اندونزی ۱۱۳۵ دلار اعلام شده است.

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. AHMADILAR

    اقا من چطوری این گوشی رد سفارش بدم رفتم بازار موبایل گفتن سفارش نمیگیریم و اصلا نه این ایران اومده نه اون نسخه ی ایرونمن
    لطفا راهنمایی کنید ازکجا بگیرمش

    1. Ali S

      سلام یکم صبر کنید یا علی بابا یا آمازون یا فروشگاه های دیگه موجود کنن ولی من احتمال میدم خیلی گرون باشه، یادمه s6 edge iron man هم ۳۳ هزار دلار بفروش رسید!!! ولی اگه علاقه دارید یا آنلاین بخرید یا از طریق گمرک اقدام کنید(البته با توجه به اینکه در کره جنوبی عرضه شده)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه