گلکسی S8 با ۸ گیگابایت رم عرضه نمی‌شود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ مدتی است که رم‌های ۸ گیگابایتی موبایل را معرفی کرده و به همین دلیل خیلی‌ها فکر می‌کردند که پرچم‌دار بعدی این شرکت با بیشترین میزان رم ممکن راهی بازار خواهد شد. حالا شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 با ۸ گیگابایت رم راهی بازار نمی‌شود و سامسونگ فعلا قصد ندارد چنین کاری انجام دهد.

البته خیلی از کاربران دوست دارند به جای اینکه یک گوشی با ۸ گیگابایت رم داشته باشند، محصولی داشته باشند که از ظرفیت باتری بیشتری برخوردار است؛ اما از طرف دیگر چون گوشی‌های جدید با شش گیگابایت رم هم راهی بازار شده‌اند و خیلی‌ها فکر می‌کردند که سامسونگ S8 را با رم بیشتری راهی بازار می‌کند. تا اینجای کار شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که قطعا این میزان حافظه‌ی داخلی مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.

شایعات می‌گویند که اندازه‌ی صفحه نمایش در S8 تغییر می‌کند و کاربران با محصول بزرگ‌تری مواجه خواهند بود. سنسور تشخیص اثر انگشت جدیدی برای آن در نظر گرفته شده و به احتمال زیاد این گوشی از هر چهار طرف صفحه نمایش خمیده دارد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گلکسی S8 جزو اولین محصولاتی خواهد بود که از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream VR پشتیبانی می‌کند.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ چه زمانی اولین گوشی خودش را با هشت گیگابایت رم راهی بازار می‌کند. آیا این اتفاق در تابستان سال آینده با معرفی نوت ۸ رخ می‌دهد؟

منبع: WCCFTECH

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. امیرحسین

    این یه اصتلاح کل کل رم گوشی ها هم مثل مگا پیکسل فروکش میکنه بعدا مردم میفهمن که کیفیت مهم هست نه کمیت!

  2. علي

    سامسونگ اگه هزار گیگ رمش باشه ها اخرش یک گیگش بیشتر خالی نیست

  3. سام

    به چه درد میخوره ۸ گیگ؟ ان هم اندروید؟

  4. ///mahdispd

    شایعات کاملن درست گفته اند S8 به ۶ گیگ رم به جای ۸ گیگا بایت رم معرفی میشه ولی احتمال اینکه نوت۸ غول جدید از ۸ گیگ رم استفاده کنه
    نوت۸،۸ گیگ رم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما