گلکسی S8 دکمه‌های متفاوتی خواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه‌ی استفاده از دکمه‌‌‌های خازنی جدید روی گوشی‌ گلکسی S8 مدت زیادی است که شنیده می‌شود. این دکمه‌ها حتی روی گلکسی S7 هم که دکمه‌ی هوم داشت قرار داشتند و باعث شدند که این گوشی کارهای بیشتری انجام دهد. حالا شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که ماجرا برای گلکسی S8 متفاوت‌تر از چیزی خواهد بود که فکر می‌کردیم.

این گوشی دیگر دکمه‌ی هوم یا دکمه‌ی خانه ندارد و اندازه‌ی صفحه نمایش آن هم بسیار بزرگ‌تر شده و سامسونگ با قرار دادن دکمه‌های جدید می‌خواهد قابلیت‌های تازه‌ای به پرچم‌دار امسال خودش اضافه کند. این گوشی دکمه‌ی فیزیکی نخواهد داشت و تمام دکمه‌ها خازنی شده‌اند و با لمس کار می‌کنند. حتی به نظر می‌رسد که این دکمه‌ها به میزان فشار هم حساس هستند و در با فشار بیشتر انگشت کارهای مختلفی انجام می‌دهند.

Galaxy-S8-6-2-840x470

همین چند وقت پیش هم گفته شده که سامسونگ قصد دارد برای این گوشی یک قلم مخصوص راهی بازار کند که البته این قلم به همراه خود گوشی به فروش نمی‌رسد و باید آن را جداگانه خریداری کرد.

درحالی که انتظار داشتیم این گوشی در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود، شایعات می‌گویند که سامسونگ محصول جدید خودش را کمی‌ دیرتر و در بهار سال آینده معرفی خواهد کرد.

منبع: wccftech

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar کامیار

    اتفاقاٌ تکنولوژی که سامسونگ داره پیاده میکنه هیچکدوم از شرکت های دیگه ایی نتونستن پیاده کنن تازه اونایی که میگن اپل فقط دارن پول مارکشو میدن در صورتی که هیچ کارایی نداره و همه چیزش پولیه اما سامسونگ اولین شرکتی بود که شیشه خمیده هم واسه گوشیهاش زد و هم واسه ال سی دی هاش اما اپل یکبار محض دلخوشی شد یه کاری انجانم بده که متفاوت باشه و اینکه سامسونگ باشرکت مرسدس بنز قرارداد همکاری و بسته که تا گوشی سامسونگ نباشه ماشین نه کار میکنه و نه … کلاٌ اینو میخوام بگم سامسونگ حرف اول تو جهان میزنه

  2. Avatar حمید

    سامی دیگه کم کم باید با دنیای گوشی های هوشمند بعد از افتضاح نوت ۷ خداحافظی کنه، چون تمام قدرت سامی در این گوشی خلاصه شد و هرگز نتونست نجاتش بده… در نتیجه منتظر خروجش کم کم باید باشیم. البته اپل هم وضع خوبی نداره و احتمالا همین روند را اپل خواهد داشت. گوشی های چینی هم با مشخص شدن اشکالات کیفی و فنیشون همین سرنوشت را خواهند داشت.

  3. Avatar ali

    بازم داره از آیفون تقلید میکنه….

    1. Avatar mohamad

      ایفون چیه که شرکت بزرگی مثل سامسونگ بیاد ازش تقلید کنه

  4. Avatar farshad

    حساس به فشار چیز جدیدی نیس
    هم ایفون هم پیکسل این سیستمو پیاده کردن ولی ب دلیل کمبود برنامه هایی که این قابلیتو پشتیبانی کنند هنوزم تکنولوژیه بیخودیه

    1. Avatar Benyamin007

      چه ربطی به برنامه داره؟
      این مربوط به سخت افزار گوشیه که باید پشتیبانی کنه

      1. Avatar Hamid21979

        اگر نرم افزار نباشه سخت افزار به هیچ دردی نمیخوره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه