گوشی‌های جنگ ستارگان معرفی شدند

۷ آذر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به مناسبت نزدیک شدن به اکران فیلم جدید مجموعه‌ی جنگ ستارگان که Rogue One: A Star Wars Story نام دارد، دو تلفن همراه هوشمند جدید معرفی شدند. این دو تلفن همراه هوشمند جنگ ستارگان با نام‌های Dar Side Edition و Light Side Edition راهی بازار شده‌اند و از نظر سخت افزاری هم کاملا شبیه به هم هستند.

برای این دو تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p استفاده شده است. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ روی آن قرار گرفته و دوربین جلوی ۲۲.۶ مگاپیکسلی دارند. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی این گوشی‌ها قرار گرفته و سه گیگابایت رم دارند. میزان حافظه‌ی داخلی آن‌ها ۳۲ گیگابایت است و از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کنند. این گوشی‌ها ۷.۶ میلی‌متر ضخامت و ۱۵۵ گرم وزن دارند.

screen_shot_2016_11_25_at_10-20-30

از ویژگی‌های هیجان‌انگیز این دو تلفن همراه هوشمند می‌توان به Live Wallpaperهایی مختلف با طرح کابین خلبان X-Wing یا TIE Fighter اشاره کرد. رابط کاربری این گوشی‌ها کاملا با فضای جنگ ستارگان هماهنگ شده‌اند و دو پوسته‌ی Light و Dark دارند. همچنین با خرید این گوشی‌ها می‌توانید فیلم  Star Wars: The Force Awakens را تا سال ۲۰۲۰ به شکل رایگان مشاهده کنید. ایموجی‌های مخصوص جنگ ستارگان روی این گوشی‌ها قرار گرفته و یک زنگ مخصوص هم برای آن‌ها ساخته شده است.

این گوشی‌ها توسط شرکت شارپ ساخته شده‌اند و در تاریخ ۲ دسامبر فروش آن‌ها شروع می‌شود.

Screen_Shot_2016_11_25_at_10.19.16.0

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه