گوشی‌های نسل جدید سامسونگ برای انجام آزمون به هند ارسال شدند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این اخبار و شایعه‌هایی پیرامون نسل جدید گوشی‌های سامسونگ منتشر شده بود. براساس این اخبار سامسونگ از ماه‌ها پیش در حال کار روی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند با نام گلکسی O است. همچنین هفته‌ی گذشته هم شایعه‌هایی پیرامون این‌که سامسونگ قصد دارد دو گوشی هوشمند از این سری را با نام گلکسی گرند On و گلکسی مگا On معرفی کند، منتشر شده است.

سامسونگ گوشی‌های گلکسی گرند On و گلکسی مگا On را برای انجام آزمایش به یک مرکز پایگاه داده در هند ارسال کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این شرکت در حال حاضر دو گوشی گلکسی گرند On و گلکسی مگا On را برای انجام آزمایش به یک مرکز پایگاه داده در هند ارسال کرده است. لازم به‌ذکر است که گوشی گلکسی گرند On با شماره مدل SM-G550 و گلکسی مگا On با شماره مدل SM-G600 در شرکت سامسونگ شناخته می‌شوند. همچنین براساس شایعه‌‌های منتشر شده،‌ شرکت سازنده در گوشی گلکسی گرند On از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی و در گلکسی مگا On از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی استفاده کرده است.

GALAXY-O-1

پیش از این شایعه‌هایی پیرامون برخی جزییات سخت‌افزاری و ویژگی‌های این دو محصول جدید سامسونگ منتشر شده است. لازم به‌ذکر است که این گوشی‌ها جزو محصولات مقرون به‌صرفه‌ی سامسونگ محسوب می‌شوند، اما این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نهایی آن‌ها اعلام نکرده است.

GALAXY-O-2

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه