گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ ناگهان خاموش و روشن می‌شوند

۷ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL تا همین امروز هم مشکلات زیادی داشته‌اند و گوگل سعی کرده بعد از جنجال‌ساز شدن هر کدام از این مشکلات به فکر راه‌چاره‌ای برای حل آن‌ها بیفتد.

پیش از این اغلب مشکلات پیش‌آمده به گوشی بزرگتر یعنی مدل XL باز می‌گشت اما حال کاربران با مشکل جدیدی روبرو شده‌اند که هر دو گوشی را درگیر کرده است.

بعضی از رسانه‌ها ادعا می‌کنند احتمالا مشکل خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی‌های پیکسل ۲ مربوط به مودم این گوشی‌ها باشد.

طبق جدیدترین گزارش‌ها، گوشی‌های پیکسل ۲ ناگهان خاموش و روشن می‌شوند. این خاموش و روشن شدن توسط تعدادی از کاربران گزارش شده اما هنوز گوگل به صورت رسمی در این باره اظهارنظری نکرده و راه‌حلی هم برای آن عرضه نکرده است.

یکی از کاربران که این مشکل را تجربه کرده ادعا می‌کند زمانی که در خانه به Wi-Fi متصل است کمتر چنین مساله‌ای را تجربه کرده و این موضوع بیشتر به دلیل استفاده از اینترنت LTE رخ می‌دهد. با قطع کردن این شبکه و استفاده از اینترنت ۳G به ندرت مشکل مورد اشاره پیش خواهد آمد.

همین موضوع باعث شده بعضی از رسانه‌ها ادعا کنند احتمالا مشکل خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی‌های پیکسل ۲ مربوط به مودم این گوشی‌ها باشد.

گفتنی است این مشکل کماکان در نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهنده‌های اندروید ۸.۱ هم وجود دارد و احتمالا گوگل برای حل این مساله باید بروزرسانی‌های جدیدتری عرضه کند.

منبع: Android Police

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ehtesham

    با دیدنش عاشقش شدم ولی با خوندن این مطلب تصمیمم رو همون خرید نوت ۸ فعلا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه