بلک‌بری پاسپورت با سیستم‌عامل اندروید در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

به‌نظر می‌رسد که شرکت بلک‌بری درکنار ساخت گوشی ونیز که قرار است با سیستم‌عامل اندروید راهی بازار شود، می‌خواهد گوشی دیگری را هم با این سیستم‌عامل در سال ۲۰۱۶ راهی بازار کند. شایعات منتشر شده گفته‌اند که این گوشی مدل جدیدی از خانواده پاسپورت خواهد بود که از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد و سال آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

به‌نظر می‌رسد که شرکت بلک‌بری قصد دارد مدل جدیدی از گوشی پاسپورت را با سیستم‌عامل اندروید در سال ۲۰۱۶ راهی بازار کند.

 

از آنجایی که شرکت بلک‌بری می‌خواهد سهم بیشتری را در بازار تلفن‌های همراه داشته باشد، عرضه گوشی‌های بیشتر با سیستم‌عامل اندروید کار درستی به حساب می‌آید. تا این لحظه مشخص شده که بلک‌بری قصد دارد از اندروید مخصوص به خودش که ظاهری مانند سیستم‌عامل بلک‌بری ۱۰ دارد، استفاده کند. شرکت بلک‌بری گوشی پاسپورت را سال گذشته با طراحی منحصر به‌فردی راهی بازار کرده بود. این گوشی در آن زمان از سیستم‌عامل بلک‌بری ۱۰ استفاده می‌کرد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول اصلا مورد استقبال کاربران قرار نگرفت.

BBpassport1

در گذشته شایعاتی درباره ساخت گوشی پاسپورت با سیستم‌عامل اندروید شنیده شده بود و امروز تصاویری از آن به‌بیرون درز کرده است. با توجه به تصاویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که مدل نقره‌ای گوشی بلک‌بری پاسپورت با سیستم‌عامل اندروید در دست ساخت است. در این تصاویر مشخص شده که اندروید ۵.۱ روی این گوشی قرار گرفته است. با توجه به شایعات منتشر شده، این گوشی با نام بلک‌بری پاسپورت ۲ در سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که به احتمال زیاد بلک‌بری گوشی ونیز را قبل از پاسپورت ۲ راهی بازار خواهد کرد.

BBpassport
شرکت بلک‌بری هنوز به شایعات منتشر شده درباره محصولات خودش واکنش نشان نداده است. لازم به‌ذکر است که گوشی بلک‌بری پاسپورت که سال گذشته راهی بازار شده بود، از یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ بهره می‌برد. این گوشی یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۱۴۴۰ پیکسل داشت و ۳ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده بود. این گوشی از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که می‌شد در آن یک کارت حافظه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت قرار داد. گوشی پاسپورت یک دوربین ۱۳ مگاپیگسلی درپشت و یک دوربین ۲ مکاپیکسلی در جلو داشت.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه