گوشی آلکاتل میزبان تراشه‌ی جدید اسنپدراگون

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اسنپدراگون

چند روز پیش شرکت کوالکام، اسم دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۸ و اسنپدراگون ۶۲۰ را تغییر داد. از این به بعد این دو تراشه با شماره‌های ۶۵۰ و ۶۵۲ شناخته خواهند شد. اما چرا این شرکت به این تغییر نام دست زده؟ مسوولان کوالکام می‌گویند با این کار می‌خواهند بین تراشه‌های اسنپدراگون ۶۱۸ و ۶۲۰ و تراشه‌های اسنپدراگون ۶۱۵، ۶۱۶ , ۶۱۷ تمایز قایل شوند.

‌‌‌    ‌‌

تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۰ در بهمن ۹۳ معرفی شده بود. اما گویا با تغییر نام صورت‌گرفته، از این به بعد تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۰ با نام اسنپدراگون ۶۵۲ شناخته خواهد شد. گوشی آلکاتل «وان‌تاچ آیدل ۴» (OneTouch Idole 4) از اولین گوشی‌هایی است که به اسنپدراگون ۶۵۲ مجهز می‌شود.

تست بنچمارک آلکاتل

نتیجه‌ی بنچمارک GFXbench گوشی جدید آلکاتل هم منتشر شده است. از قرار معلوم این دستگاه به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل مجهز است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به یک پردازشگر ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز روی تراشه‌ی اسنپدراگون۶۵۲ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۰ اشاره کرد. در این گوشی از ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است. آلکاتل در این دستگاه از یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی بهره گرفته است.

گوشی آلکاتل

آلکاتل وان‌تاچ آیدل ۴ در تست Car Chase (نوعی تست عملکرد گرافیکی سه‌بعدی) هم خوش درخشیده و توانسته به نرخ ۵٫۴ فریم بر ثانیه برسد. از این لحاظ این گوشی از ال‌جی G Flex 2 ‌،  سونی اکسپریا +Z3 و  HTC One M9 برتر است.

‌‌

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ایوب

    آقای زرین صدف اسنپدراگون ۶۲۰ (۶۵۲) قبلا در کدام گوشی‌ها استفاده شده بود تا جایی که من میدونم در هیچ گوشیی تا حالا استفاده نشده

  2. Avatar پژمان

    HERO Come Back

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه