این گوشی باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد!

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در سال‌های اخیر بسیاری از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند پیشرفت‌های قابل‌توجهی نشان داد‌ه‌اند. قدرت اجرای برنامه‌های مختلف، دوربین گوشی، نمایشگر همه و همه به شدت پیشرفت کرده‌اند اما باتری گوشی‌های هوشمند هنوز هم جای پیشرفت زیادی دارد.

اما بعضی از تولیدکننده‌ها هم هستند که می‌دانند میزان باتری یک گوشی و طول زمانی که می‌توان بدون شارژ کردن از آن استفاده کرد برای تعدادی از کاربران بسیار مهم است بنابراین همه تلاش‌شان را معطوف به ساخت یک گوشی با باتری‌ای فوق‌العاده قدرتمند کرده‌اند. در واقع شک داریم که با یک گوشی طرفیم یا یک پاوربانک. گوشی YAAO 6000 یکی از این مدل‌ها است. یک گوشی هوشمند که باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و البته داشتن همچین باتری قدرتمندی باعث نشده با یک گوشی زیادی ضخیم روبرو باشیم.

البته سایر ویژگی‌های این گوشی آنقدرها چنگی به دل نمی‌زند. یک تراشه مدیاتک MT6735 با پردازنده ۴ هسته‌ای، یک گیگابایت RAM، میزان ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ و دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی پشت و جلو از سایر مشخصات این مدل هستند.

نکته جالب این گوشی اینجاست که باتری قدرتمند آن قابل تعویض و جابجایی هم هست. این مدل در حال حاضر در کشور چین پیش‌فروش می‌شود و قیمت آن هم ۲۲۰ دلار است. در ادامه می‌توانید تصاویر YAAO 6000 را ببینید:

 

منبع: Phone Arena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. محمدرضا

    من دوستم با یه برند دیگه تغریبا شبیه همینم هستاز خارج خریده داره باطریش ۶۰۰۰ واقعا توپه به تعریف خودش تا یه هفته و یا بیشتر قشنگ دووم میاره

  2. کوروش رضازاده

    گوشی های شرکت oukitel چین هم باتری های قدرتمندی دارند مانند مدل k10000 که باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و قیمتش نیز مناسب است.

  3. آريا

    ۲۲۰ دلار ؟
    اینکه عالیه
    اگه تبلیغات درستی بکنه میتونه تمام مشتری های گوشی های هوشمند که فقط از تلفن صرفا جهت شبکه های پیام رسان و ماهی یکی دوتا عکس استفاده میکنن(معمولا افراد میان سال و افراد پر مشغله) رو بگیره
    اگه یه نفر بره بازار و بگه یه گوشی میخوام فقط واسه واتس اپ و تماس همین
    کافیه فروشنده بگه یه مدل گوشی هست قیمت معمولی دوربین خوب صفحه نمایش استاندار ۵.۵ اینچ و باتریش هم با نوع کارهای شما تا دو هفته دوام میاره تازه میتونی یه باتری یدکی هم همرات برداری
    طرف درجا می خره

  4. Repairman

    اگه این منفجر بشه …
    چی میشه !!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه