گوشی جدید شیائومی ۶ گیگابایت RAM و دوربین دوتایی دارد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روزی مانده به برگزاری رویداد شیائومی که احتمالا در آن حداقل یک گوشی هوشمند معرفی می‌شود شایعات زیادی در این باره در حال پخش است.

آخرین گزارش‌ها از منابع چینی مدعی شده‌اند که گوشی جدید شیائومی که منتظر معرفی‌اش هستیم و گمان می‌کردیم شیائومی Mi 5s نام دارد در واقع با نام شیائومی Mi Note S شناخته خواهد شد.

xdc

صبح دیروز هم یک تیزر منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی جدید دوربین دوتایی هم دارد؛ یکی از ویژگی‌های جدید گوشی‌های هوشمند که شرکت‌های مختلف بر سر آن رقابت را آغاز کرده‌اند. براساس شایعات منتشر شده انتظار داریم این مدل از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱ استفاده کند. ۶ گیگابایت RAM و حافظه‌های داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستند.

احتمالا شیائومی Mi Note S از حسگر اثرانگشت اولتراسونیک شرکت کوالکام هم استفاده می‌کند و مجهز به تکنولوژی Quick Charge 3.0 برای شارژ کردن سریع باتری است.

رویدادی که انتظار داریم گوشی مورد بحث در آن معرفی شود در روز سه‌شنبه ۶ مهرماه برگزار خواهد شد. به هر حال باید منتظر یک گوشی هوشمند رده‌بالا باشیم چه اسمش Mi 5s باشد چه Mi Note S. برای مشخص شدن اطلاعات دقیق‌تر فقط کافی است چند روز دیگر منتظر باشیم.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    عجب چیزیه ظاهرا که خیلی قویه داخلش خداکنه دوربین و صفحه نمایششم مثل بقیه سخت افزاراش قوی باشه و جنس بدنش ولی با این وجود فک کنم میخاد یهویی بترکونه بین پرچم دارا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه