یک گوشی جدید: نوبیا Z11 mini با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی

۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خانواده‌ی گوشی‌های نوبیا، زیربرند ZTE، به‌تازگی عضو جدیدی را معرفی کرده که اسم آن نوبیا Z11 mini است. پیش از این هم اخباری درباره‌ی این گوشی شنیده بودیم و این‌بار نوبت به اخبار رونمایی رسیده است. این گوشی با صفحه‌نمایش ۵ اینچی (اصطلاح mini دیگر برای گوشی‌هایی در این اندازه هم کاربرد دارد) و رزولوشن p۱۰۸۰ بیش‌تر تمرکز خود را روی عکاسی گذاشته است.

نوبیا Z11 mini با صفحه‌نمایش ۵ اینچی و رزولوشن p۱۰۸۰ بیش‌تر تمرکز خود را روی عکاسی گذاشته است.

در دوربین اصلی Z11 mini از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX298 سونی (درست مثل شیائومی MI 5 و هوآوی Mate 8) استفاده شده. دیافراگم این دوربین f/2.0 بوده که به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز است و از فناوری کاهش صدای سه‌بعدی (۳D noise reduction) بهره می‌برد. برای فیلم‌برداری با دوربین این گوشی می‌توانید حالت‌های RAW DNG و ISO را انتخاب کنید. آن‌طور که ZTE وعده داده در این حالت‌ها صدای اضافه‌ای دریافت نخواهد شد.

نوبیا

دوربین سلفی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۸۰ درجه‌ای و دیافراگم f/2.4 است. اندازه‌ی هر پیکسل سنسور این دوربین ۱.۴ میکرون است.

تراشه‌ی Z11 mini اسنپ‌دراگون ۶۱۷ است و از رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. سیستم‌عامل این گوشی اندروید نسخه‌ی ۵.۱ لالی‌پاپ است و در پشت قاب فلزی‌اش سنسور اثر انگشت دارد. از مشخصات این گوشی همچنین باید به پشتیبانی از دوسیم‌کارت و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری آن اشاره کرد.

نوبیا Z11 mini تا اواسط اردیبهشت برای فروش در چین عرضه می‌شود.

منبع: GSM Arena

????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. رسول

    نوکیا هم خودش رو مسخره کرده با این سری های لوبیا و لپه

    1. مهدی

      نوکیا؟؟؟!!!!!!????????????????????????????????

    2. داش مهدی

      اول از همه نوکیا نیستش و zte دومم لوبیا نیستو نوبیا تو که سر در نمیاری حرف نزن باو خب بهت میخندن خخخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه