گوشی جدید OPPO در ۱۵ دقیقه شارژ می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به شایعات منتشر شده، گوشی جدید شرکت OPPO که به احتمال زیاد Find 9 نام دارد، در مدت زمان ۱۵ دقیقه شارژ می‌شود.

 

به احتمال زیاد باتری گوشی OPPO Find 9 را می‌توان در کمتر از ۱۵ دقیقه شارژ کرد.

 

در نمایشگاه MWC 2016 شرکت OPPO از تکنولوژی شارژ سریعی رونمایی کرد که می‌توانست یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در کمتر از ۱۵ دقیقه شارژ کند. به نظر می‌رسد که این تکنولوژی جدید در گوشی Find 9 این شرکت استفاده شده است.

به‌تازگی اطلاعاتی در سایت چینی KKJ قرار گرفته که تصاویری از گوشی جدید شرکت OPPO‌ را نشان می‌دهند. در این تصاویر گفته شده که می‌توان باتری گوشی OPPO Find 9 را در کمتر از ۱۵ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کرد. با در نظر گرفتن این موضوع بعید نیست که این تلفن همراه هوشمند یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد.

تکنولوژی شارژ سریع شرکت OPPO پنج برابر سریع‌تر از تکنولوژی‌های موجود خواهد بود و می‌تواند مورد توجه کاربران مختلف قرار بگیرد.

oppo-find-9

شایعات گفته‌اند که گوشی OPPO Find 9‌ از صفحه نمایشی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد. از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن استفاده شده است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی هم روی آن دیده می‌شود. همچنین یک مدل دیگر از این گوشی در دست ساخت است که صفحه نمایشی با کیفیت ۲K با ۴ یا ۶ گیگابایت رم دارد.

oppo-find-9-2

‌‌‌‌

منبع: Android Authority

‌‌‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar صادق

    دیجی جون این گوشی رو موجودش کن این گوشی من بهش لقب اپل آندرویدی رو میدم.

  2. Avatar Yas

    چه شود دمشون گرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه