گوشی رده‌بالای آنر ۸ پرو در نمایشگاه MWC امسال معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارش‌ها برند آنر که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواوی است قصد دارد در نمایشگاه اسفندماهMWC 2017 یک گوشی هوشمند جدید معرفی کند. گوشی جدید هواوی که قرار است در ماه اسفند معرفی شود آنر ۸ پرو (Honor 8 Pro) نام دارد. برعکس گوشی‌های آنر ۸ و آنر ۸ لایت که گوشی‌هایی میان‌رده‌اند، آنر ۸ پرو یک گوشی رده‌بالا است. ظاهرا این مدل به عنوان مدل جهانی همان آنر V9 به بازار عرضه می‌شود.

picture-10153-(1)

در این مدل یک تراشه Kirin 960 هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، یک صفحه‌نمایش بزرگ ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD و اندروید ۷ نوقا به کار رفته‌اند. آنر ۸ پرو ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. ظاهرا دوربین به کار رفته در این گوشی همان دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی است که در آنر ۸ به کار رفته است. در پشت گوشی هم یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده. شکل و شمایل آنر ۸ پرو همانند تصویری خواهد بود که به عنوان آنر V9 منتشر شده است. اما طبیعتا این مدل لوگوی China Mobile که در تصویر منتشر شده از V9 دیده می‌شود را ندارد.

منبع: Phone Arena

‌ ‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. سکرتمن

    والا چند ماه گذشته اصلا خبری نیست!! تو این زمینه واقعا خوب کار نمیکنن که حداقل اطلاع رسانی کنن که چ زمانی قراره یه محصول بیاد مثلا من الان هم منتظر این گوشیم هم منتظر شیائومی ۶ اما از هیچ جایی نمیشه فهمید چرا دیجیکالا نمیاره این گوشیو؟ فقط زدن به زودی… کی دیگه خدا میدونه!!

  2. مهران

    سلام.تاریخ ورود گوشی هانر ۸ پرو به بازار ایران دقیقا کی هست؟؟؟

    1. محمدیاسر

      یعنی هیچکس نمیدونه این گوشی کی وارد بازار ایران میشه ؟؟؟؟؟؟ حتی دیجی کالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه