ال‌جی به‌زودی گوشی ۱۸۰۰ دلاری‌اش را معرفی می‌کند

۱۰ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گرچه مدتی است که بخش موبایل شرکت ال‌جی شرایط خوبی ندارد و حریف رقبای قدرتمندش نمی‌شود اما مشکلات جاری باعث نشده ال‌جی از خیر معرفی گوشی‌های هوشمند لوکس بگذرد. ال‌جی قصد دارد به زودی گوشی‌هوشمند لوکس و گران‌قیمت جدیدش سیگنچر ادیشن ۲۰۱۸ را به بازار عرضه کند.
البته این اقدام بخش موبایل ال‌جی بی‌سابقه نیست. پیش از این هم در سال ۲۰۱۷ شاهد معرفی سیگنچر ادیشن ۲۰۱۷ بودیم؛ گوشی هوشمندی که بر مبنای ال‌جی V30 طراحی شده بود.

امسال هم اتفاق مشابهی در جریان است. یک گوشی جدید که بر اساس ال‌جی V35 طراحی شده است. با توجه به شباهت‌های کلی V35 و V30 طراحی مدل‌های لوکس این دو گوشی هم تفاوت چندان چشم‌گیری ندارد. امسال هم مانند سال گذشته در ساخت بدنه از سرامیک زیرکونیوم استفاده شده. ماده‌ای که فرآوری و شیوه استفاده آن در گوشی دشوار است اما در عمل یک گوشی با مقاومت فوق‌العاده، ضد خش و عمر بسیار بالا به کاربر می‌دهد. البته این بار گوشی در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

اما بپردازیم به مشخصات فنی گوشی. سیگنچر ادیشن ۲۰۱۸ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند. این مدل ۶ گیگابایت رم دارد و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. گوشی لوکس جدید ال‌جی صفحه‌نمایش ۶ اینچ اولد QHD پلاس دارد و از تکنولوژی صوتی Quad-DAC بهره می‌برد.

در بخشی پشتی گوشی دوربین دوتایی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده که شامل قابلیت‌های هوش مصنوعی هم می‌شود.

تلخ‌ترین بخش ماجرا اما قیمت عجیب و غریب این گوشی است. این مدل لوکس حدود ۱۸۰۰ دلار ناقابل قیمت‌گذاری شده. البته ال‌جی برای کاهش این تلخ‌کامی و افزایش انگیزه مشتریان یک جفت هدفون B&O  باکیفیت که به تنهایی ۵۰۰ دلار می‌ارزد را درون جعبه گوشی قرار داده.

با توجه به اینکه مدل‌های لوکس اینچنینی طرفداران خاص خود را دارد، ال‌جی امکان حک کردن اسم کاربر روی گوشی را هم فراهم کرده، بنابراین مشتریان پس از خرید گوشی می‌توانند از این خدمت خاص هم بهره ببرند.

گوشی ال‌جی سیگنچر ادیشن مدل سال ۲۰۱۸ به شکل رسمی ۲۲ مردادماه امسال عرضه خواهد شد و البته بد نیست بدانید که تنها ۳۰۰ مدل از این گوشی برای فروش تولید شده است.

مبنع: The Verge

 

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پژمان

    چی بگیم ؟
    بگیم که میخریم؟
    چجوری واقعا انگار ما تو یه کهکشان دیگه زندگی میکنیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه