گوشی‌های لوکس گلکسی S8 نه میلیون تومان قیمت خوردند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید خیلی‌ها یک گوشی‌ لوکس را وسیله‌ی بی‌خودی بدانند و به آن اهمیتی ندهند. با این حال، باید بگوییم کالاهای لوکس همیشه طرفدان خاص خودش را دارد. اگر واقعا بهترین را در جمع بهترین‌ها را می‌خواهید، این گوشی‌های لوکس می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

گلکسی S8 گوشی نسبتا لوکس و گران‌ قیمتی به حساب می‌آید. اما خلاقیت یک شرکت انگلیسی ارزش این گوشی‌ها را بالاتر برده است. این شرکت که Truly Exquisite نام دارد، گلکسی S8 را در سه مدل ۲۴ عیار طلایی، ۲۴ عیار پلاتین و ۱۸ عیار رزگلد ساخته است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
گوشی لوکس S8 چه تفاوتی با گوشی های اصلی دارند؟

این گوشی‌ها دقیقا شبیه گوشی گلکسی S8 اصلی هستند. تنها به‌جای فریم فلزی استاندارد آن، فلزی گران‌بهاتر خواهید داشت. قطعا این گوشی‌ها ارزان نخواهند بود. قیمت گوشی در انگلیس ۲۲۵۰ پوند (۹ میلیون و صد هزار تومان) و در آمریکا ۲۸۰۰ دلار خواهد بود.

این گوشی همراه بسته‌ی هدیه‌ی سامسونگ عرضه می‌شود. این بسته شامل هدست واقعیت مجازی سامسونگ، شارژر وایرلس، کابل شارژ و یکجا کارتی چرمی است. این مدل‌ها ۶۴ گیگابایتی هستند. زمان عرضه‌ی این سه مدل گوشی به بازارهای جهانی اردیبهشت ماه خواهد بود.

این شرکت گوشی‌های مدل لوکس آیفون ۷ و آیفون ۷پلاس را هم تولید کرده است. باید یادآور شویم پیش‌تر هم گوشی‌های گلکسی S7 و S7 اج و همچنین ۶S و ۶S پلاس بارنگ‌های زیبای گران‌قیمت توسط طراحان این شرکت ساخته شده بودند.

منبع: Digital Trends

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه