گوشی گلکسی نوت ۵ را در دست مشاهده کنید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

هر روز تصاویر و اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس منتشر می‌شود. از منتشر شدن تصاویر نهایی این گوشی‌ها گرفته تا پشتیبانی مدل دوسیم کارته گوشی گلکسی نوت ۵ از کارت حافظه، اطلاعاتی هستند که به‌تازگی از این گوشی‌ها منتشر شده است.

 

به‌تازگی تصاویری از گلکسی نوت ۵ منتشر شده که این گوشی را در دست یک کاربر نشان می‌دهد

 

اما به‌تازگی تصاویر از نوت ۵ به بیرون درز کرده که این گوشی را در دست یک کاربر نشان می‌ً‌دهد. در این تصاویر تمام زاویه‌های این گوشی به‌نمایش درآمده است. بدنه این گوشی از فلز تشکیل شده و لبه‌های خمیده برای آن در نظر گرفته شده که باعث می‌شود به شکل بهتری بتوانید این گوشی را در دست بگیرید. همچنین محل قرار گیری قلم مخصوص این گوشی که S Pen نام دارد هم مشخص شده است. در کنار قلم، محل کابل USB، بلندگو و محل قرار گرفتن پورت هدفون را مشاهده می‌کنید. همچنین فاصله بین صفحه‌نمایش و لبه‌های گوشی بسیار کم است.
note5
براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، این گوش دارای ۴ گیگابایت رم است و با حافظه‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین به‌نظر می‌رسد که مدل تک سیم‌کارته این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند. به احتمال زیاد یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری غیر قابل تعویض هم بری این گوشی در نظر گرفته شده است.
در بخش دیگر این تصاویر، با رابط کاربری این گوشی مواجه شدیم. سامسونگ رابط کاربری جدیدی را برای این گوشی در نظر گرفته که کاربران بتوانند با یک دست به تمام منوها دسترسی داشته باشند. در ظاهر جدیدی که برای منوی Air Command در نظر گرفته شده، منوهای Action memo، Smart Select، Screen Write، S Note، Settings و instagram دیده می‌شود. اضافه شدن آیکون اینستاگرام به این قسمت از این نظر جالب است که سامسونگ اجازه داده در این قسمت یک برنامه غیر رسمی از سوی خودش قرار داشته باشد. همچنین به‌نظر می‌رسد که کاربران می‌توانند برنامه‌های دلخواه خودشان را به این منو اضافه کنند.
note5-1
سامسونگ برای معرفی این گوشی‌ها تصویر زیر را برای خبرگزاری‌ها ارسال کرده است. درکنار منتشر شدن این تصاویر و خبرهایی که هر روز درباره گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس منتشر می‌شود، به‌نظر می‌رسد که در تاریخ ۲۲ مرداد ماه، شاهد معرفی یک تبلت جدید و چند گوشی با سیستم‌عامل تایزن خواهیم بود. این شرکت قبلا اعلام کرده بود که فروش فوق‌العاده گوشی Z1  که با سیستم‌عامل تایزن عرضه شده بود، باعث شده که آن‌ها گوشی‌های دیگری را با سیستم‌عامل تایزن عرضه کنند. در خبرها به این موضوع اشاره شده بود که سامسونگ قصد دارد امسال چند گوشی جدید با سیستم‌عامل تایزن معرفی کند.
note5-2
منبع:  Droid-Life

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه