گوشی گلکسی S7 یک چیپ‌ست خیلی قدرتمند دارد

۲۶ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازار شایعه و حرف در مورد ویژگی‌های گوشی گلکسیِ هنوز به بازار نیامده، تمامی ندارد. گویا سامسونگ هم از این گیج نگه داشتن کاربران خیلی ناراحت نیست و می‌خواهد در روز رونمایی حسابی همه را متعجب کند.

البته تمام این‌ها احتمالات هستند چون حتی از ظاهر گوشی گلکسی S7 هم اطلاعات درستی اعلام نشده، چه برسد به سخت‌افزار و ویژگی‌های خاص و جدیدی که می‌تواند برای کاربارن جالب و مفید باشد؛ شاید هم پایه‌ای برای امکاناتی که در آینده روی گوشی‌های بعدی سامسونگ خواهیم دید.

سامسونگ ادعا می‌کند که می‌تواند با زمان‌بندی بهتر عرضه‌ی محصولات‌اش، به خوبی با سایر شرکت‌های مشابه رقابت کند.

به هر حال، بعد از اخبار کیبورد، مدل، صفحه نمایش، درگاه برای کارت حافظه و غیره، این‌بار صحبت درباره‌ی چیپ‌ست این دستگاه است.

خبر جدید از سایت امتیازدهی AnTuTu که اپلیکیشنی برای امتیازدهی سخت‌افزار و برنامه‌هاست، به گوش رسیده که به نوعی قبلی‌ها را رد می‌کند و به نظر می‌رسد صحت و سندیت محکم‌تری داشته باشد.

یک منبع در چین تصویری منتشر کرده که در آن پردازنده‌ی Exynos 8890 را در یک گوشی «بدون نام» می‌بینیم. روی این گوشی عنوان «مدل SM-G9300» نوشته شده و به طرز غیر قابل باوری، یک امتیاز فوق‌العاده بالا به آن اختصاص داده شده است.

محض اطلاع خوب است بدانید که در همان تست، تازه‌ترین چیپ Kirin 950 از شرکت هوآوی امتیازی معادل ۶۵۰۰۰ و چیپ جدید Exynos امتیاز ۱۰۳۶۹۲ را دریافت کرده‌اند.

البته نمی‌توان صحت این‌ها را تصدیق کرد یا بر مبنای آن‌ها حکمی برای S7 صادر کرد. باید تا زمان رونمایی و عرضه‌ی آن، که آن هم روشن اعلام نشده، صبر کنیم. انتظار می‌رود که زمان عرضه‌ی گلکسی S7 نسبت به مدل جدیدی از سامسونگ که در سال گذشته رونمایی شده بود، زودتر باشد و در فصل اول مالی سال ۲۰۱۶ آن را در بازار ببینیم.

سامسونگ ادعا می‌کند که می‌تواند با زمان‌بندی بهتر عرضه‌ی محصولات‌اش، به خوبی با سایر شرکت‌های مشابه رقابت کند.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar MOHAMMAD

    اگه این طوری باشه که عالی میشه آخه بعد از اسنپ دراگون۸۱۰ که کوالکام زد.سامسونگ از همون موقع داشت باهاش برنامه ریزی میکرد واسه بعدی.انگار میدونستن ۸۲۰ قراره بترکونه.البته واسه ما اهمیتی نداره چون به صورت رسمی اس۷ دارای ۸۲۰ نمیاد ایران چون فقط واسه بازار مصرف چین و آمریکا زده شده.معلومه که اگه بیاد قاچاقیه.مگ این که اگزینوس جدیدشونم به همین مقدار قوی باشه.یا اینکه دیجی جون بیاره.متاسفانه خبرای کاهش فروش ایفون داره میاد.شایعه یا واقعیت.از طرفی هنگ سونگ(که اپل پرستا میگن)داره روز به روز پیشرفت میکنه.این ۸۲۰باعث میشه که اس۷ خیلی سریع تر و قوی تر و روان تر از حتی ایفون ۷ بشه.شایدم همش شایع باشه.باس منتظر موند…

  2. Avatar محمد امین

    دوستانی ضد سامسونگن لطفا توهین نکنن و بدونن همون اپل خیلی مثلا شاخه چیپستشو سامسونگ ساخت درحالی که اپل تکنولوژی تولید چیپست نداره هواوی داره!!!!!!!
    سامسونگ تکنولوژِ تمام قطعات رو داره پس خواهشا حرف نزنید ram , cpu , camera و بخصوص صفحه نمایش های فوق العادش که حرف اولو همیشه میزنه
    اما اپل تمام قطعاتشو از اینور و اونور جمع میکنه
    سونی سی پی یو و رم رو از جایی میگیره
    هواوی صفحه نمایش رو از جایی میگیره
    ال جی سی پی یو رو از جایی میگیره
    اچ تی سی صفحه نمایش و رم و سی پی یو رو از جایی میگیره
    پس بدونید که تنها سامسونگه که به خودکفایی کامل رسیده در تولید تلفن همراه هوشمند
    و اگر روزی شرکت های متفرقه تولید قطعات به هر دلیلی برشکست بشن علاوه بر اینکه به سامسونگ ضرری نمیرسه بلکه بقیه برند ها هم بهش رو میارن

  3. Avatar مهدی

    چرا وقتی از سامسونگ بدت میاد توهین میکنی؟ میبینیم سامسونگ باز مثل همیشه ازتون جلوتر میشه . بزار بیاد با دو چیپست snapdragon820 و ۹۸۹۰exynos میتونه شاهکار جهانی از نظر cpu بده ک اپلم بگه عههههه این چیه !؟ امیدوارم بازم ۱ باشیم .سامسونگیا like !

  4. Avatar erfan

    هرچی باشه پردازنده اپلو سامسونگ میزنه.نه؟(برا اونایی که میگن بنچ مارک دسکاری میکنه و هنگ سونگه)

  5. Avatar اشکان

    احساس میکنم S7 قرار نیس زیاد جالب باشه
    اخه وقتی سامسونگ یه گوشی عالی مثل S3 یا S6 میزنه تا یکی دوسال بعد گوشی خوبی نمیده مثل S4 که خیلی افتضاح بود ولی از الان میگم بعد note 5 که زیاد جالب نشد note 6اگه تولید بشه عالی میشه
    بعید نیست note 6 اگزینوس ۸ داشته باشه و فعلا تو S7 از اسنپ دراگون ۸۲۰ استفاده بشه

  6. Avatar محمد سپاهان

    سابقه ی سامسونگ که تو دستکاری و تقلب در بنچمارک خیلی روشنه

  7. Avatar Ali

    هرچی باشه هنگ سونگه با اون بدنه های ضعیف و مضخرفش

    1. Avatar Ali S

      خخخخخ لذت بردم واقعا خعلی بدون تعصب بود اصلا مو لای درز حرفاتون نمیره

  8. Avatar میلاد

    یا خدا

  9. Avatar Next is Now

    منتظر شاهکار جدید سامسونگ هستیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه