گوشی گلکسی S8 پلاس بیشتر از گلکسی S8 می‌فروشد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ متوجه شده که مردم علاقه دارند گوشی‌های گران قیمت این شرکت را خریداری کنند. همین موضوع باعث شده که گلکسی S7 اج فروش بیشتری نسبت به گلکسی S7 داشته باشد. حتی برخی گزارش‌ها گفته‌اند که ۷۰ درصد فروش سامسونگ به گوشی‌های رده بالا مربوط می‌شود. حالا شایعات می‌گویند که سامسونگ قصد دارد تعداد بیشتری از گلکسی S8 پلاس تولید کند.

البته سامسونگ هنوز دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را تایید نکرده است؛ اما شایعات از این گوشی‌ها بسیار زیاد است و حتی تصاویر مختلفی از آن لو رفته که وجود آن‌ها را تایید می‌کند. هر دو مدل این گوشی‌ها از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برند؛ اما یک مدل صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و مدل بعدی صفحه نمایش ۶.۲ اینچی دارد.

گوشی گلکسی S7 فروش بسیار خوبی برای سامسونگ به همراه داشت و این شرکت قصد دارد با S8 موفقیت گذشته‌ی خودش را تکرار کند. این شرکت قصد دارد نزدیک به ۷۰ میلیون گوشی S8 بفروشد. پرچم‌دارهای جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نمی‌شوند؛ اما گفته شده که حضور کوتاهی در این نمایشگاه خواهند داشت و یک ویدیوی یک دقیقه‌ای از آن به نمایش در می‌آید. شایعات می‌گویند که S8 در فروردین ماه معرفی می‌شود.

منبع: Sammobile

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه