گوشی Essential دو ماژول جدید خواهد داشت

۳۱ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دو روز است که نقدهای گوشی Essential یکی پس از دیگری منتشر می‌شوند و از دستگاه شگفت انگیزی که خالق اندروید ساخته، می‌گویند. منتقدان به این موضوع اشاره دارند که The Essential Phone یک گوشی خوش ساخت و لوکس است. گوشی شرکت «اندی روبین» (Andy Rubin) را می‌توان همین حالا با یک ماژول دوربین خرید، ولی قرار است به زودی تعداد این ماژول‌ها بیشتر شود.

ممکن است ماژول اسکنر بتواند در کنار تشخیص فاصله، اشیا یا حتی اتاق‌ها را اسکن سه‌بعدی کند.

گوشی اسنشال (The Essential Phone) دو پین در پشت خود دارد که محل نصب ماژول‌های مختلف هستند. اولین ماژول این گوشی یک دوربین ۳۶۰ درجه است. شرکت اسنشال گفته است که همین حالا مشغول کار روی دو ماژول دیگر است؛ یک ماژول گجتی است که صدای با کیفیت را از گوشی به صورت بی‌سیم به ضبط ماشین می‌فرستد و ماژول دوم هم یک اسکنر سه‌بعدی است. اندی روبین می‌گوید که این ماژول دوم، کوچکترین اسکنر سه‌بعدی لیزری دنیاست.

هنوز نمی‌دانیم دقیقا این ماژول اسکنر سه‌بعدی چه کاربردی روی گوشی می‌تواند داشته باشد، ولی ممکن است بتواند در کنار تشخیص فاصله، اشیا یا حتی اتاق‌ها را اسکن سه‌بعدی کند.

قرار است به زودی یک شارژر بی‌سیم هم برای گوشی اسشنال عرضه شود. گوشی اسنشال در حال حاضر برای پیش‌خرید موجود است و تا یکی دو هفته‌ی دیگر، وارد بازار می‌شود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه