گوشی One M10 یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جدیدترین شایعات منتشر شده پیرامون گوشی One M10 شرکت HTC، مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی بهره می‌برد.

شایعات به استفاده از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی در گوشی One M10 اشاره می‌کنند.

در حالی که شرکت‌های ال جی و سامسونگ قصد دارند پرچم‌دارهای جدید خودشان را در کنفرانس جهانی موبایل معرفی کنند، هنوز مشخص نیست که HTC گوشی جدیدش را در چه زمانی معرفی خواهد کرد. در شایعات گفته شده که این شرکت گوشی One M10 را کمی بعد از نمایشگاه MWC 2016 در یک مراسم جداگانه معرفی خواهد کرد.

در جدیدترین شایعات، مشخص شده که گوشی One M10 از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با دقت QHD بهره می‌برد. در گذشته گفته شده بود که برای این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی با کیفیت Full HD استفاده شده می‌شود. البته هنوز هم احتمال دارد که اندازه‌ی صفحه‌نمایش این گوشی تغییر کند و در مدل نهایی با یک گوشی ۵٫۵ اینچی روبه‌رو شویم. از آنجایی که گوشی‌های ۵٫۵ اینچی در حال حاضر محبوب هستند، احتمال دارد که محصول جدید HTC هم در این اندازه عرضه شود.

HTC One M10

اولین تصویر منتسب به HTC One M10

‌‌‌‌‌

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی اکانت توییتر LlabTooFeR@ تلفن همراه هوشمند One M10 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اندروید ۶.۰ بهره می‌برد. هنوز مشخص نشده که چه مقدار رم روی این گوشی قرار گرفته است. قبلا به این موضوع اشاره شده بود که شرکت HTC قصد دارد از طراحی گوشی One A9 در پرچم‌دار جدیدش استفاده کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه