گوگل سرویس گوگل درایو را برای شباهت بیشتر به جیمیل دوباره طراحی می‌کند

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل قصد دارد اپلیکیشن گوگل درایو را با جزییاتی که این سرویس را بیش از قبل شبیه سرویس Gmail می‌کند طراحی کرده و در اختیار کاربران ای سرویس قرار دهد. این طراحی دوباره فعلا امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد و تنها سعی شده تا با تغییر در جزییات گرافیکی دسترسی به جزییات این سرویس راحت‌تر شود. به گفته‌ی گوگل کاربران می‌توانند از این به بعد از این سرویس مانند سرویس Gmail به شکلی ساده‌تر استفاده کنند.

گوگل قصد دارد سرویس ابری میزبانی از فایل خود را برای شباهت بیشتر به جی‌میل دوباره طراحی کند.

باکس‌ها و آیکون‌های استفاده شده در طراحی جدید هم با گوشه‌هایی خمیده به چشم می‌خورند و لوگوی درایو  در شمایل جدید در گوشه بالا سمت چپ دیده می‌شود. آیکون‌های سرویس درایو در نسخه‌ی جدید در اطراف صفحه چیده شده‌اند و دسترسی به بخش تنظیمات (Setting) و راهنمایی کاربر (Help Center) در کنار نوار جست‌وجو قرار گرفته است.

اگر هنوز طراحی جدید سرویس درایو برای شما نشان داده نمی‌شود، احتمالا باید کمی صبر کنید. شمایل جدید این سرویس به مرور برای تمام کاربران گوگل نمایش داده خواهد شد. گوگل ارائه‌ی طراحی جدید را اعلام کرده و گفته که تمامی کاربران تا سه روز آینده به نسخه‌ی جدید دسترسی خواهند داشت.

گوگل درایو سرویس میزبانی فایل است که برای اولین بار در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۱۲ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۱) در دسترس کاربران گوگل قرارگرفت. در این سرویس کاربر می‌تواند اطلاعات خود را با قرار دادن در یک سرویس ابری به اشتراک گذاشته به راحتی آن‌ها را ویرایش کند. گوگل داکس، گوگل شیتس و گوگل اسلایدز از دیگر خدمات سرویس گوگل درایو  به شمار می‌روند که به کاربر امکان ویرایش انواع فایل‌ها را بر روی سرویس ابری گوگل می‌دهند. از جمله ویژگی‌های گوگل درایو که آن را در میان کاربران محبوب کرده است امکان هماهنگ شدن آن با سرویس‌های دیگر گوگل مانند گوگل پلاس، سرویس نقشه‌خوان، ایمیل، سرویس عکس و دیگر خدمات گوگل است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه