گوگل نظرات منفی مغرضانه در مورد شرکت‌ها را بلاک می‌کند

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل بلاک

تابه‌حال تجربه‌ی اخراج از کار را داشته‌اید؟ برایتان پیش آمده حس کنید دیگر نمی‌توانید به کار در شرکتی ادامه دهید و استعفا دهید؟  مطمئنیم که بسیاری افراد این تجربه را داشته‌اند و ممکن است شنیدن حرف‌های کارکنان قبلی یک شرکت پیش از استخدام جالب باشد؛ مثل نظرات منفی یا بازخوردهایی که در مورد یک تجارت نوشته می‌شود.

می‌توان گفت که این یادداشت‌ها و نظرات ممکن است سوگیرانه و ناعادلانه باشد. چیزی که دلیل گوگل برای حذف آن‌ها از معادلاتش است. در ابتدا search engine land این مسئله را کشف کرد که گوگل راهنمای خود را آپدیت کرده و طبق آن نظرات منفی کارکنان فعلی و گذشته‌ی یک شرکت را که مخالف منافع شرکت هستند از اساس بلاک می‌کند.

همه ما میدانیم گاه و بی‌گاه نظرات منفی در مورد شرکت‌های کوچک و بزرگ پخش می‌شود. اما گوگل در این سیاست جدید می‌خواهد غرغرهای بی‌فایده را حذف کند و فقط نظرات کاربردی و منطقی را نگه دارد. پیش از این گوگل در خصوص چنین نظراتی راهنمای خاصی نداشت و تنها وقتی کاربران با نظرات منفی و مغرضانه مواجه می‌شدند؛ با گزارش به گوگل درخواست حذف آن را می‌کردند.

شاید این اتفاق برای کاربران اهمیت زیادی نداشته باشد؛ اما می‌تواند برای شرکت‌ها و کسب وکارهایی که تحت تأثیر نظرات منفی بی‌دلیل قرار داشتند، خبر خوبی باشد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه