گوگل هم مشغول توسعه گوشی تاشو است ولی به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل

اگرچه نخستین گوشی تاشو سامسونگ با حاشیه‌های زیادی روبرو شده، ولی این تکنولوژی آنقدر جذاب است که تقریبا تمام شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند می‌خواهند شانس خود را در این زمینه امتحان کنند. یکی از مقام‌های گوگل طی مصاحبه‌ای به سایت CNET گفته که آن‌ها از مدت‌ها قبل توسعه‌ی مدل‌های اولیه گوشی‌های تاشو را آغاز کرده‌اند ولی به گفته او، به این زودی‌ها نباید انتظار عرضه‌ی گوشی تاشو ساخت گوگل را داشته باشیم.

در حال حاضر شاهد رقابت شرکت‌های مختلف برای عرضه‌ی بهترین گوشی تاشو هستیم.

تلاش گوگل برای توسعه گوشی‌های تاشو اصلا تعجب‌آور نیست زیرا این کمپانی چندین ماه قبل خبر پشتیبانی اندروید از نمایشگرهای تاشو را اعلام کرده و حالا که گوگل وارد عرصه‌ی سخت‌افزاری شده، مطمئنا همواره در حال بررسی و توسعه تکنولوژی‌های نوین برای محصولات آینده خود است.

آغاز توسعه‌ی نمایشگرهای تاشو به چند سال قبل برمی‌گردد و بعد از چند سال تلاش، حالا شاهد رقابت شرکت‌های مختلف برای عرضه‌ی بهترین گوشی تاشو هستیم. به غیر از گوشی تاشو سامسونگ که عرضه آن تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده، به‌زودی شاهد عرضه گوشی تاشو هواوی خواهیم بود و باید ببینیم که این غول چینی این بار می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد یا نه. در ضمن نباید شرکت شیائومی را هم از قلم بیندازیم که ظاهرا قصد دارد گوشی تاشو خود را با قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به رقبا روانه‌ی بازار کند. در هر صورت این تکنولوژی هوای تازه‌ای را برای این صنعت به ارمغان آورده و باید ببینیم که آیا با بهتر شدن کیفیت آن‌ها و ارزان‌تر شدن این گوشی‌ها، مورد استقبال گسترده کاربران قرار می‌گیرند یا نه.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه